Jazda próbna w Opolu
Outlet Lidla, otwarty na razie testowo, powstał w połowie marca przy ul. Ozimskiej 184, gdzie wcześniej mieścił się tradycyjny sklep sieci. Ten został przeniesiony do większej placówki naprzeciwko i działa pod adresem ul. Aleksandra Kazimierskiego 1.
W outlecie Lidla można kupić jedynie artykuły przemysłowe, m.in. odzież damską, męską i dziecięcą, sprzęty RTV i AGD, obuwie, akcesoria do domu i ogrodu, dekoracje, meble. Wszystko nawet do 80 proc. taniej.
- Wszystkie artykuły są w pełni wartościowe, stanowią końcówki serii. Obejmują je takie same zasady kupna i zwrotu jak w przypadku naszych regularnych sklepów – powiedziała dziennikarzom Business Insider Polska Aleksandra Robaszkiewicz, head of communications w Lidl Polska.
Konkurencja już kilka lat temu wyczuła potencjał outletów. Biedronka posiada obecnie 19 sklepów outletowych pod nazwą Towaroteka, które znajdują się w 18 miastach, m.in. w Gdańsku, Bolesławcu, Łomży, Mielcu czy Lublinie. Carrefour także stawia na wyprzedaże.
Potężne podwyżki chleba, pomidorów, kawy i mięsa!
Jednak w przeciwieństwie do Biedronki, nie uruchomił osobnych sklepów a wykorzystał powierzchnię swoich hipermarketów. Powstały specjalnie oznaczone strefy, w których klienci mogą kupić m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, sprzęt RTV i AGD. Asortyment można nabyć w cenach rozpoczynających się już od 1,99 zł. Nic dziwnego, że jesienią ub.r. takie strefy pojawiły się w kolejnych trzech hipermarketach w Krakowie, Warszawie i Gdańsku.