Polski rynek centrów outletowych jest najbardziej nasyconym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej.
Według raportu firmy JLL „Rynek handlowy w Polsce” wynika, że na koniec II kw. 2015 roku powierzchnia centrów outletowych (wyprzedażowych) wyniosła 0,19 mln mkw. I wszystko wskazuje na to, że będzie jej przybywać. Obecnie w Polsce działa już 13 takich obiektów.
W Polsce 5 centrów (w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie) działa pod marką Neinver. W ubiegłym roku odwiedziło je aż 13 mln klientów. Ale w pierwszym półroczu 2015 roku zakupy zrobiło już o 0,5 mln osób więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku. Taki sukces to najprawdopodobniej zasługa modelu sprzedaży opartego na znacznie niższych cenach i właściwym doborze najemców.
W centrach wyprzedażowych pojawia się coraz więcej marek z wyższej półki (np. Calvin Klein, Tommy Hilfiger czy Geox), których produkty stają się dostępne dla klientów z mniej wypchanym portfelem, którzy odwiedzają centra outletowe w poszukiwaniu dobrych produktów w niższej cenie.