Tinder nie jest jedynym produktem Match Group. W portfolio firmy znajdują się takie serwisy jak OK Cupid, PlentyOfFisz czy Hinde. Wszystie są serwisami randkowymi. Roczne przychody koncernu mają wynieść ponad 1,7 mld dolarów. W trzecim kwartale firma pochwaliła się wynikiem 444 mln dolarów. To o 29 proc. więcej niż w trzecim kwartale ubiegłego roku.
Według analityków to Tinder pozwala na takie wzrosty. Nie bez znaczenia jest rosnąca liczba użytkowników, którzy chcą płacić za dodatkowe usługi w ramach "poszukiwań miłości". Obecnie jest ich 4,1 mln. Według spółki, tylko z tej grupy uda się uzyskać przychody na poziomie 800 mln usd.
Tinder funkcjonuje od 2012 roku. To aplikacja, która pozwala na znajdowanie osób chętnych na randkę, na podstawie geolokalizacji. Użytkownicy mają dostęp do profili osób, które znajdują się w pobliżu i wybierają te, które ich interesują. Kiedy zainteresowane sobą są dwie osoby powstaje "para", pozwalaąca na rozpoczęcie rozmowy i umówienie się w prawdziwym świecie.