ZUS i telefon

i

Autor: Shutterstock

Ważny telefon

Urzędnicy z ZUS zadzwonią do Polaków. Temat jest pilny

2024-01-31 8:04

Uwaga! Ważny telefon w sprawie ZUS. Do 14 marca 2024 r. firma badawcza PBS Sp. z o.o. będzie prowadzić wywiady telefoniczne z losowo wybranymi klientami ZUS. Pozwoli to poznać ich opinię o obsłudze klientów i świadczonych przez ZUS usługach. Odpowiedzi mają posłużyć m.in. poprawie pracy urzędów.

Kiedy ZUS dzwoni do Polaków

Firma badawcza rozpoczęła wydzwanianie po klientach ZUS. Telefonu od nich można spodziewać się aż do połowy marca 2024 roku. Tak ZUS robi rozeznanie wśród swoich klientów pod względem zadowolenia z usług urzędu. Jak podkreśla ZUS, podczas rozmowy telefonicznej ankieterzy pracowni badawczej będą zadawać Polakom pytania o doświadczenia klientów w kontakcie z ZUS. Ankiety są anonimowe. Do samego ZUS ostatecznie otrzyma tylko zbiór odpowiedzi. - Nie trafią do nas żadne dane umożliwiające identyfikację osoby, która uczestniczyła w badaniu - zapewnia ZUS. Urząd podkreśla, że pozyskane drogą telefoniczną wyniki ankiet posłużą urzędnikom do poprawy jakości obsługi klientów oraz doskonalenia usług ZUS.

Warto podkreślić, że wszelkie udzielanie odpowiedzi jest dobrowolne. W dobie wielu oszustw na tak zwanego wnuczka i tym podobnych, rodziny uczulają szczególnie seniorów, by nie rozmawiali przez telefon z obcymi, a najlepiej, by po prostu nie odbierali niezapisanych w telefonach numerów. Z taką sytuacją ZUS musi się liczyć.

QUIZ PRL. Czy znasz te słowa z PRL-u?

Pytanie 1 z 15
Czym zajmowała się repasaczka?
Punkt repasacji pończoch. Widoczna kobieta naprawiająca pończochy -1970
Pieniądze to nie wszystko Piotr Arak
Listen on Spreaker.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze