Nowa usługa będzie uruchomiona w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Klienci będą mogli wybrać produkty z dostępnej listy 800 artykułów. Zakupy zostaną dowiezione przez kurierów aplikacji Glovo. Co ważne Glovo wprowadziło też dostawę „bezkontaktową”, dzięki czemu można odebrać zamówienie z wybranego miejsca, bez bezpośredniego kontaktu z kurierem.
Czytaj również: Nieprzestrzeganie zasad kwarantanny. Łączna suma kar przekroczyła już milion złotych
– Rozpoczęcie współpracy Carrefour Polska z Glovo przypada na wyjątkowy okres, w którym nasza ambicja szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby współczesnych konsumentów nabiera nowego wymiaru i staje się naszym obowiązkiem. To również kolejny etap realizowania naszej strategii omnikanałowej. – powiedział Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.
Sprawdź też: Sklepy internetowe z żywnością przeżywają oblężenie. Ze swoją ofertą on-line rusza Żabka
Koszt dostawy zamówienia w okresie promocyjnym wynosi 6,99 zł, a dla nowych klientów aplikacji przez miesiąc pierwsza dostawa będzie darmowa. Maksymalna waga jednorazowego zamówienia wynosi 9 kg.
Źródło: dlahandlu.pl