Stacje paliw Intermarché? Dyrektor grupy zapowiada "odpowiednią politykę cenową"
Marc Dherment udzielił wywiadu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, w którym przyznał, że obecnie Grupa Muszkieterów ma w Polsce niespełna 70 stacji paliw. Jak podkreślił - wśród detalistów spożywczych to dużo, ale na rynku paliw to wciąż mało, stąd plany rozbudowy.
Dyrektor generalny grupy zapowiada potrojenie liczby stacji przy sklepach (a już w dwa lata - podwoić). Co więcej, tam gdzie będzie to możliwe, przy nowo powstających Bricomarché i Intermarché będzie funkcjonować stacja paliw. Zapowiedział, że przy odpowiednich cenach, liczy na wzmożony ruch na stacjach.
- Przy odpowiedniej polityce cenowej sprzedaż paliw generuje ruch, przyciąga klientów i wzmacnia pozycję poszczególnych placówek w ich otoczeniu - tłumaczył Dhermont portalowi Wiadomości Handlowe.
Intermarché zaoferuje swój szyld niezależnym stacjom?
Jak wyjaśnił Dhermont, przy stacjach z reguły są małe sklepiki, które zwiększają sprzedaż pozapaliwową. Podkreślił jednak, że jest możliwość prowadzenia stacji "w wersji light", dla tych, którzy nie chcą prowadzić sklepu - często są one przy supermarketach Bricomarché.
Dyrektor generalny Grupy Muszkieterów zapowiedział, że ma ofertę dla operatorów niezależnych, którzy sami nie mogą konkurować z wielkimi sieciami, a franczyza u większego gracza wiąże się z obostrzeniami i sporymi inwestycjami.
- My chcemy proponować opcję pośrednią, mniej kosztowną – dajemy rozpoznawalny szyld, dobrą ofertę cenową i produktową, a resztę pozostawiamy przedsiębiorcom, którzy zachowają pełną swobodę decyzyjną. Pracujemy nad tym konceptem w ramach naszej strategii i liczymy na spore zainteresowanie - podkreślił Dhermont.