- Przeprowadzona przez Emitenta ocena wskazuje, że pandemia koronawirusa nie wpłynie negatywnie na sprzedaż produktów Emitenta. Spółka prowadzi sprzedaż wyłącznie w formie cyfrowej, w związku z czym ewentualne ograniczenia dotyczące przemieszczania się osób i towarów wprowadzane przez władze publiczne różnych krajów pozostaną bez negatywnego wpływu na możliwość uzyskiwania przez Emitenta przychodów - czytamy w raporcie Vivid Games.
Spółka zwraca uwagę, że pandemia wirusa wpłynęła na wyniki, ale nie negatywnie. Od początku lutego Vivid Games notuje wzrost pobrań gier o 25 proc. Produkty polskiego dewelopera ściągane są na całym świecie. Największy wzrost Vvid odnotował w Chinach, gdzie zainteresowanie wzrosło o ok. 200 proc.
Koronawirus w Polsce: Darmowe gry na czas kwarantanny
- W ocenie Emitenta w związku z wprowadzanymi przez władze publiczne różnych krajów ograniczeniami przemieszczania i gromadzenia się osób może nastąpić wzrost nakładów gospodarstw domowych na konsumpcję rozrywki dostępnej cyfrowo, w tym gier mobilnych, co może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe Emitenta - czytamy.
Podsumowując analizę Vivid Games dochodzi do wniosku, że pandemia koronawirusa nie stanowi zagrożenia dla biznesu spółki. Studio zamierza dotrzymać terminów premier, a projekty nie są zagrożone.
Vivid Games to założone przez Remiego Kościelnego i Jarka Wojczakowskiego bydgoskie studio tworzące gry wideo. Skupia się na mniejszych produkcjach, trafiających głównie na platformy mobilne.