PKO BP poinformował o zmianach, które wprowadził w swojej bankowości mobilnej i internetowej. Klienci iPKO do dyspozycji otrzymali zupełnie nowy interfejs użytkownika.
- Chcesz zmienić numer dowodu osobistego lub paszportu, który masz podany w banku? A może chcesz zaktualizować numer telefonu lub adres e-mail? Przejdź do Ustawień w serwisie iPKO i zrób to kilkoma kliknięciami – widok strony w iPKO dopasuje się teraz do ekranu komputera, smartfona i tableta - informuje PKO BP.
Klienci już teraz w prosty sposób mogą uaktualnić następujące dane:
- Zmiana dokumentu tożsamości – dowodu osobistego lub paszportu
- Zmiana numeru telefonu
- Zmiana adresu e-mail
Bank przypomina, że aktualne dane są ważne, bo tylko tak możesz w pełni korzystać ze wszystkich możliwości dla swoich finansów. Bez aktualnych danych np. z dowodu osobistego nie otrzymamy szybkiej pożyczki.
PKO BP zapowiada, że to dopiero początek zmian i klienci iPKO mogą spodziewać się kolejnych unowocześnień.