Karta Moja Biedronka bije rekordy popularności
Polacy mają już w portfelach ponad 17 milionów kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą. W ostatnich 8 miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90 proc. Program lojalnościowy sieci jest nie tylko największy w Polsce, ale daje również najwięcej korzyści. Każdego dnia, od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, sklepy sieci Biedronka na terenie całego kraju odwiedza ponad 5 mln klientów, w większości użytkowników karty Moja Biedronka. Przykładowo w lipcu 2022 roku klienci kupowali swoje ulubione produkty w Biedronce używając karty MB aż 85 mln razy. Ale to jeszcze nic, bo w lipcu br. takich zakupów było już 101,5 mln, a w sierpniu br. już prawie 103 mln. Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld razy!
Miliardowe oszczędności klientów Biedronki
W 2022 roku przyniosły użytkownikom kart oszczędności warte około 7,7 mld zł, a tylko w okresie od stycznia do końca sierpnia 2023 . w ich portfelach dzięki Mojej Biedronce pozostało aż 8 mld zł, co daje imponujący wynik niemal 16 mld zł oszczędności w nieco ponad półtora roku. O ile od początku 2022 roku do marca 2023 roku miesięczne oszczędności na zakupach dla wszystkich klientów sieci wynosiły średnio około 600 mln zł, tak już od kwietnia br. sięgają one około 1,1 mld zł. Było to możliwe dzięki niemal dwukrotnie większej w roku obecnym niż w ubiegłym liczbie produktów w promocyjnych, obniżonych cenach, oferowanych na co dzień w Biedronce.Dodatkowo, Biedronka uruchomiła podwójny shakeomat w aplikacji mobilnej, dzięki któremu jej użytkownicy dwa razy dziennie otrzymują spersonalizowane oferty na konkretne produkty w wyjątkowych cenach. Dzięki shakeomatowi każdego tygodnia oszczędzają 7,9 mln zł, które wydaliby gdyby nie korzystali z aplikacji.
Z karty Moja Biedronka mogą korzystać klienci z zagranicy
Karta MB cieszy się dużą i stale rosnącą popularnością wśród naszych sąsiadów. Korzysta z niej regularnie, robiąc zakupy w Biedronce, ponad 270 tys. Czechów, ponad 90 tys. Ukraińców, ponad 50 tys. Litwinów, ponad 49 tys. Niemców i ponad 47 tys. Słowaków.