Biedronka

i

Autor: Marek Kudelski / Super Express; Materiały prasowe/Biedronka

Promocje

Ważny komunikat Biedronki w sprawie karty Kto może korzystać z karty Moja Biedronka?

2023-09-21 10:01

Karta Moja Biedronka stała się prawdziwym hitem. Jak informuje sieć w wydanym komunikacie z karty lojalnościowej i aplikacji w smartfonach korzystają miliony klientów. Dzięki temu zaoszczędzili na zakupach ponad 8 mld zł. Biedronka podaje też, że z programów lojalnościowych chętnie korzystają osoby z zagranicy.

Karta Moja Biedronka bije rekordy popularności

Polacy mają już w portfelach ponad 17 milionów kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą. W ostatnich 8 miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90 proc. Program lojalnościowy sieci jest nie tylko największy w Polsce, ale daje również najwięcej korzyści. Każdego dnia, od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, sklepy sieci Biedronka na terenie całego kraju odwiedza ponad 5 mln klientów, w większości użytkowników karty Moja Biedronka.  Przykładowo w lipcu 2022 roku klienci kupowali swoje ulubione produkty w Biedronce używając karty MB aż 85 mln razy. Ale to jeszcze nic, bo w lipcu br. takich zakupów było już 101,5 mln, a w sierpniu br. już prawie 103 mln. Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty Moja Biedronka ponad 1,8 mld razy!

Miliardowe oszczędności klientów Biedronki

W 2022 roku przyniosły użytkownikom kart oszczędności warte około 7,7 mld zł, a tylko w okresie od stycznia do końca sierpnia 2023 . w ich portfelach dzięki Mojej Biedronce pozostało aż 8 mld zł, co daje imponujący wynik niemal 16 mld zł oszczędności w nieco ponad półtora roku. O ile od początku 2022 roku do marca 2023 roku miesięczne oszczędności na zakupach dla wszystkich klientów sieci wynosiły średnio około 600 mln zł, tak już od​ kwietnia br. sięgają one około 1,1 mld zł. Było to możliwe dzięki niemal dwukrotnie większej w roku obecnym niż w ubiegłym liczbie produktów w promocyjnych, obniżonych cenach, oferowanych na co dzień w Biedronce.Dodatkowo, Biedronka uruchomiła podwójny shakeomat w aplikacji mobilnej, dzięki któremu jej użytkownicy dwa razy dziennie otrzymują spersonalizowane oferty na konkretne produkty w wyjątkowych cenach. Dzięki shakeomatowi każdego tygodnia oszczędzają 7,9 mln zł, które wydaliby gdyby nie korzystali z aplikacji.

Z karty Moja Biedronka mogą korzystać klienci z zagranicy

Karta MB cieszy się dużą i stale rosnącą popularnością wśród naszych sąsiadów. Korzysta z niej regularnie, robiąc zakupy w Biedronce, ponad 270 tys. Czechów, ponad 90 tys. Ukraińców, ponad 50 tys. Litwinów, ponad 49 tys. Niemców i ponad 47 tys. Słowaków.

QUIZ PRL: Tych cudeniek z PRL-u już nie ma. Pamiętasz je?

Pytanie 1 z 9
Najpopoularniejszy elektryczny „ogrzewacz do pomieszczeń firmy „Farel” zwany Farelką, był:
Tańczące z promocjami 19.09.2023

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze