Aplikacja Moja Biedronka
Pod koniec maja Biedronka wystartowała z nową aplikacją "Moja Biedronka". Równolegle klienci mogą korzystać z karty Moja Biedronka. Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się tą kartą przekroczyła już 15 mln osób, co czyni program lojalnościowy sieci największym tego typu systemem w Polsce – podaje Biedronka.
Shakeomat - promocje aż dwa razy dziennie
Aplikacja Biedronka pozwala nie tylko mieć dostęp do informacji o promocjach, zawiera też skaner cen, można podpiąć do niej funkcję płacenia Blikiem. Hitem okazał się shakeomat. Aby z niego skorzystać należy potrząsnąć urządzeniem tak, żeby zobaczyć specjalną promocję. Oprócz promocji na produkty, używając shakeomatu użytkownik może otrzymać vouchery na różne kwoty. Codziennie dostępna jest jedna oferta, ale Biedronka oznajmiła, że od 6 lutego z shakeomatu można teraz korzystać dwa razy dziennie.
"Dwa shakeomaty w aplikacji Biedronki to, oprócz podwójnej dawki zabawy, kolejny krok w naszej misji codziennego pomagania naszym klientom w oszczędzaniu. Dzięki temu udogodnieniu będą mogli skorzystać z promocji dwa razy częściej i cieszyć się jeszcze większymi oszczędnościami, przy okazji świetnie się bawiąc, losując korzystne promocje" — komentuje Aleksandra Surdyk, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.