Weronika Rosati ucieka z Miasta Aniołów

i

Autor: Akpa Weronika Rosati ucieka z Miasta Aniołów

Weronika Rosati zbiera pieniądze w internecie! Celem jest milion złotych [ZDJĘCIA]

2021-04-14 13:52

Spółka Lajuu, oferująca wysokiej jakości kosmetyki współtworzone z Weroniką Rosati, 14 kwietnia (środa) wystartowała z kampanią crowdfundingową: emisja.lajuu.pl. Produkty pielęgnacyjne będą naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.

Za spółką Lajuu SA i tworzonymi przez nią kosmetykami stoją specjaliści z doświadczeniem zarówno w kreowaniu, jak i wprowadzaniu na rynek marek z produktami naturalnymi. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która w 2017 r. stworzyła markę specjalistycznych kosmetyków dla kobiet w ciąży i po porodzie, Bellamama. Projekt powstał z pasji oraz z własnej potrzeby, a także z myślą o zagospodarowaniu niszy w kategorii kosmetyków naturalnych dla kobiet w ciąży, których w tamtym czasie brakowało na rodzimym rynku.

Małgorzata Rozenek-Majdan - kim jest z zawodu. Będziesz w SZOKU

- Markę Bellamama tworzyłam przy wsparciu ekspertów, opracowując bezpieczne receptury i koncepcje produktów, a później sprzedając je na niewielką skalę. Każda nowa klientka i użytkowniczka tych produktów, każde kolejne zamówienie utwierdzało mnie w przekonaniu, że naturalna pielęgnacja to kierunek mojego rozwoju osobistego i biznesowego – mówi Aneta Stacherek, założycielka Bellamama i prezes zarządu Lajuu SA. - Polski rynek kosmetyków posiada duży potencjał i daje możliwości rozwoju. W ubiegłym roku, pomimo pandemii koronawirusa oraz wprowadzanych ograniczeń w handlu odnotował on wzrost na poziomie 1,6 proc., osiągając wartość ok. 25 mld zł. Zgodnie z raportami rynkowymi,  w bieżącym roku tempo rozwoju rynku kosmetyków ma wynieść już ponad 4 proc. Wykorzystując dobre prognozy dla branży, a także trend wegańskich i naturalnych składów i zapotrzebowanie na tego typu produkty, przy współpracy z Weroniką Rosati stworzyliśmy i wprowadzamy na rynek Lajuu – nową markę do pielęgnacji klasy premium. Jej sekretem są naturalne receptury i wyselekcjonowane składniki – dodaje Stacherek.  

Wraz z wprowadzeniem na rynek nowej marki została powołana spółka Lajuu SA, do której wchodzi zarówno Bellamama, jak i Lajuu, co pozwoli na zdywersyfikowanie źródeł przychodów i znacznie rozszerzy grono klientów. Nowa marka skierowana jest do znacznie szerszej grupy odbiorców: kobiet, które cenią  jakość premium, naturalne, wegańskie składy oraz kosmetyki, które są nietestowane na zwierzętach. Weronika Rosati, jako dyrektor kreatywna Lajuu, brała udział w tworzeniu marki od samego początku, projektując zarówno koncepcje opakowań, jak i decydując o składach i zapachach kosmetyków. Pierwsze produkty będą dostępne w sprzedaży już w maju br. Sklep internetowy marki wystartuje wraz z premierą kosmetyków, a ich wejściu na rynek towarzyszy kampania crowdfundingowa, która właśnie się rozpoczęła.

Kampania crowdfudningowa już wystartowała

Do współtworzenia biznesu z prestiżowymi kosmetykami naturalnymi od 14 kwietnia br. mogą dołączyć nowi akcjonariusze. W ramach kampanii crowdfundingowej, która trwa na platformie Beesfund pod adresem emisja.lajuu.pl., spółka chce pozyskać 995  002,53 zł na poszerzenie oferty produktów oraz rozwój nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim.

Jaki majątek zgromadził Krzysztof Krawczyk? Jaką miał emeryturę?

W ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej w ręce akcjonariuszy trafi 11,06 proc. akcji Lajuu SA. Akcjonariusze oprócz nich, otrzymają produkty marki oraz możliwość zakupu każdej z serii na drodze pierwszeństwa, przed oficjalnymi premierami. Dodatkowo w pakietach znalazły się vouchery do renomowanej kliniki medycyny estetycznej oraz do atelier znanego projektanta mody, a także zdjęcie z autografem Weroniki Rosati. Minimalna wartość inwestycji to 120 zł, a wraz z kwotą inwestycji rośnie zestaw benefitów. Przykładowo dla inwestora z wkładem 50 002,5 zł przygotowano wizytę w Los Angeles i zwiedzanie studia Paramount Pictures w towarzystwie Rosati.

Biznes, który da zarobić

Trzyletni plan wdrożenia i rozwoju nowej marki Lajuu ma pozwolić na wypłatę pierwszej dywidendy już w 2024 roku. Spółka planuje podzielić się zyskiem z akcjonariuszami w wysokości do 50 proc. zysku netto. Lajuu zamierza także zadebiutować na NewConnect w przeciągu 3 do 5 lat, dzięki czemu akcjonariusze w łatwy sposób będą mogli sprzedawać akcje w wybranym przez siebie czasie.

– Sprzedaż kosmetyków Lajuu rozpoczynamy już w maju tego roku i w 2021 r. chcemy uzyskać przychód na poziomie 2,1 mln zł, w 2022 r. już 6 mln zł, a w 2023 r. 7,8 mln zł. Dzięki wysokiej marży już w tym roku spodziewamy się około 0,5 mln zł zysku netto, a w kolejnym powyżej 1 mln zł. Te prognozy pokazują, że jest to biznes z potencjałem, który pozwoli zarobić nie tylko nam, ale każdemu, kto zdecyduje się dołączyć do naszej spółki – mówi Michał Bachrynowski, członek zarządu i dyrektor finansowy Lajuu SA.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze