Na hitowym filmiku widzimy dwie osobny, które biją się o urządzenie wielofunkcyjne, które Lidl sprzedawał za 888 zł, a więc za cenę atrakcyjną ze względu na wysoką klasę produktu. Kobieta, która bała udział w szarpaninie, twierdziła, ze to ona pierwsza chwyciła urządzenie, ale jej konkurent nie chciał odpuścić. W końcu interweniował pracownik sklepu, który zapowiedział, że sprawdzi nagranie z monitoringu i w ten sposób spór zostanie zakończony. Niestety, na youtubowym filmie nie widać finału tej kuriozalnej sytuacji.
ZOBACZ TEŻ: Kolejna walka w Lidlu. O co tym razem bili się klienci? [WIDEO]
Zdradza go na YouTubie sam autor, który podkreśla, że chce pozostać anonimowy. „Urządzenie wielofunkcyjne wygrała kobieta. Akcja nie była ustawiona, a przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo - ludzie w sklepie byli zaskoczeni tak samo, jak ja. Jak tylko zobaczyłem tę dzicz, od razu wyciągnąłem telefon” - pisze autor kanału ZakupoweAkcje, na którym zamieścił wywołujący emocje film. Niestety, nie dodaje, czy w rozwikłaniu sporu faktycznie pomógł monitoring, ani jak zachował się przegrany mężczyzna.
Z tymi pytaniami zwróciliśmy się do autora mailowo, czekamy na odpowiedź, a kiedy tylko się pojawi, zaktualizujemy niniejszy tekst. Z prośbą o komentarz zwróciliśmy się także do sieci sklepów Lidl. Tu także czekamy na odpowiedź, jednak należy się spodziewać, że, co zrozumiałe, sklep nie będzie chętny do komentowania zachowania swoich klientów.
AKTUALIZACJA. Poniżej zamieszczamy w pełnym brzmieniu stanowisko sieci sklepów Lidl dotyczące szarpaniny:
Chcielibyśmy poinformować, iż firma Lidl dąży do zapewnienia klientom najwyższego komfortu dokonywania zakupów, tym samym na bieżąco dopasowuje ofertę produktową do potrzeb i oczekiwań Polaków.
Wspomniany robot kuchenny to wpisujące się w obecne trendy gastronomiczne wielofunkcyjne urządzenie do gotowania, dodatkowo oferowane w bardzo atrakcyjnej cenie. Artykuł był już niejednokrotnie dostępny w sprzedaży w sklepach Lidl i spotykał się z dużym zainteresowaniem klientów. Chcąc wyjść im naprzeciw, postanowiliśmy powtórzyć ofertę promocyjną tego sprzętu. Akcja sprzedażowa przebiegła pomyślnie, a opisywane wydarzenie to jednostkowy przypadek.
Warto dodać, że bezpieczeństwo klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego w sklepach Lidl w całej Polsce funkcjonuje system monitoringu, ochrona oraz szereg innych, funkcjonalnych rozwiązań.
Udało nam się także porozmawiać z autorem hitowego nagrania. Szczegóły jego powstania znajdziecie, klikając w link poniżej:
TYLKO U NAS. Autor nagrania z Lidla zdradza szczegóły wojny o robota kuchennego!