Więcej możliwości dla klientów Enei

i

Autor: Shutterstock

Więcej możliwości dla klientów Enei

2020-05-27 17:36

Enea zachęca swoich klientów do założenia konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK), dzięki któremu mogą oni realizować większość spraw związanych z energią elektryczną bez wychodzenia z domu. Konto w eBOK-u i aktywacja e-faktury to przede wszystkim komfort otrzymywania informacji od Enei szybciej niż tradycyjną drogą.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Codziennie do grona użytkowników eBOK-a Enei dołącza blisko 1,5 tys. klientów, którzy niemal natychmiast mogą korzystać z ułatwień, jakie zapewnia serwis.

Bezpieczeństwo i wygoda

W trosce o bezpieczeństwo swoich klientów Enea zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest nowoczesne i proste w użytkowaniu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. – eBOK to najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei bez wychodzenia z domu, dostępny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Nasi klienci sami mogą ustawić sposób powiadamiania ich o wystawionej fakturze, ułatwiony jest także sposób płatności, a sama platforma jest również dostępna w języku angielskim – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

Tysiące osób, które już korzystają z eBOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także faktury, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. W eBOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane czy zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować. Bez wychodzenia z domu można szybko i wygodnie załatwić tematy związane z energią elektryczną.

Więcej możliwości dla klientów Enei

i

Autor: Materiały Prasowe

Tysiące klientów korzystają z eBOK-a

Klienci doceniają ten wygodny i bezpieczny sposób załatwienia spraw związanych z energią elektryczną. W ostatnich tygodniach liczba spraw zgłaszanych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wzrosła o ponad 54 proc. Od połowy marca liczba zakładanych kont wzrosła średnio dziennie o 244 proc., natomiast liczba e-faktur – o 231 proc. W porównaniu ze średnią dzienną we wcześniejszym okresie.

Nowe zasady w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta

Od 18 maja we wszystkich ponownie otwartych stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta Enei obowiązują nowe zasady. Obsługiwani są wyłącznie klienci, którzy zarezerwowali wcześniej swoją wizytę na stronie internetowej www.enea.pl lub umówili się poprzez infolinię. W biurach realizowane są sprawy związane z umowami, ofertami i sprawami technicznymi. Szybsze zrealizowanie sprawy możliwe będzie, gdy klient będzie posiadać, jeśli to możliwe, już wcześniej wypełnione potrzebne wnioski. Gotowe do wydruku dokumenty można znaleźć na stronie internetowej Enei. Warto również wcześniej sprawdzić, czy danej sprawy nie uda się załatwić zdalnymi kanałami kontaktu z Eneą.

Wszystkie Biura Obsługi Klienta Enei zostały wyposażone w środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników. Bezpieczne warunki do obsługi zapewniają specjalne przezroczyste elementy przy stanowiskach obsługowych oddzielające klienta od pracownika. Dodatkowo pracownicy zostali wyposażeni w przyłbice, a stanowiska pracy są co godzinę dezynfekowane. Do dyspozycji klientów i pracowników są także płyny do dezynfekcji rąk.

Załóż konto już dziś

W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji. Enea przygotowała serię krótkich filmów dostępnych na kanale YouTube (www.youtube.com/TwojaEnea) z instrukcjami dotyczącymi rejestracji i obsługi eBOK-a. W pierwszym odcinku klienci dowiedzą się, jak się zarejestrować i pierwszy raz zalogować do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, w drugim zobaczą, jak wygląda standardowe logowanie i poznają najważniejsze funkcjonalności.

Odcinek 1. Rejestracja i pierwsze logowanie

Więcej możliwości dla klientów Enei

i

Autor: Materiały Promocyjne

Odcinek 2. Standardowe logowanie i najważniejsze funkcje

Więcej możliwości dla klientów Enei

i

Autor: Materiały Promocyjne

PARTNEREM MATERIAŁU JEST ENEA

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze