Afera z promocjami w Glovo

i

Autor: Arkadiusz Ziółek/ East News Afera z promocjami w Glovo

Wielka afera w Glovo! Promocja okazała się niewypałem?

2021-11-04 16:03

Glovo to aplikacja, która pozwala nam zamawiać zakupy (także te podstawowe, spożywcze) prosto do domu. Wczoraj (3 listopada) w godzinach nocnych, użytkownicy dostali powiadomienie o kodzie na 125 zł rabatu z okazji Black Friday. Wielu klientów widząc taką okazję, wręcz rzuciło się do skorzystania z oferty, informacje szybko obiegły internet. Później pojawiły się problemy. Wiele zamówień zostało anulowanych ze względu na błąd. Niektórym pobrało pieniądze z konta, tak jakby nie korzystali z żadnego kuponu promocyjnego.

Glovo ogłosiło promocję, a potem anulowało zamówienia. Ogromne zamieszanie z aplikacją

Klienci Glovo otrzymali powiadomienia z informacją o tym, że jeśli wpiszą kod "BLACKFRIDAY" to otrzymają 125 zł do wykorzystania przy zamówieniach. Pieniądze miały trafić na bilans konta użytkownika, dzięki czemu nie musiał  Co więcej, kwota mogła być wykorzystana nawet przy kilku zamówieniach. Powiadomienia dotarły do klientów w godzinach nocnych. Nawet jeśli sklepy są zamknięte, zamówienia w Glovo są realizowane rano, zaraz po ich otwarciu.

ZOBACZ Dostawy z Biedronki nawet w 15 minut! Rewolucyjna usługa w dyskoncie

Tańczące z promocjami 2021 29.10.2021

Po kilku godzinach, niektórzy klienci otrzymali wiadomość, że ich zamówienia zostały anulowane. Ze screenów, którymi dzielą się internauci wynika, że część z nich otrzymała na swoje konto rekompensaty wysokości 12 zł. Zdarzyły się jednak sytuacje, w których zamówienia przyszły na miejsce, ale zamawiającemu kazano zapłacić gotówką, mimo tego, że wcześniej skorzystał z kuponu.

- Wpisałem kod promocyjny który miał opłacić zamówienie. Po odbiorze zamówienia przez kuriera możliwość anulowania zamówienia zniknęła, a pieniądze pobrano z konta wbrew mojej woli. Nie polecam, obsługa nie odda mi tych pieniędzy - czytamy w komentarzu na sklepie Play.

Glovo ma poważny problem

Prawdopodobnie doszło do pomyłki, choćby ze względu na to, że Black Friday wypada dopiero 26 listopada. Pojawia się jednak pytanie, czy firma może nagle wycofać promocję? Z reguły w takich sytuacjach interweniował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, nie można wykluczyć, że w instytucja już teraz przygląda się sytuacji.

Sonda
Czy korzystałeś lub korzystasz z Glovo?

Problem z Glovo okazał się na tyle poważny, że portal usunął ze swojego fanpage w Polsce wszystkie posty. Co jednak ciekawe, niektóre zamówienia związane z promocją wciąż są aktywne. Być może więc akcja miała nie obejmować wszystkich klientów. Obecnie pozostaje czekać na dalszy rozwój sytuacji.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze