Awarie systemów to normalna rzecz. Teraz jednak, gdy tak bardzo uzależnieni jesteśmy od usług cyfrowych, choćby bankowości mobilnej czy internetu w telefonie każda usterka może spowodować duże problemy. Tym razem, skarżą się na nie klienci T-Mobile, którzy raportują, że nie działa internet mobilny sieci. Jak wynika z danych serwisu downdetector od godziny 11:00 konsumenci masowo zgłaszają awarię i wszystko wskazujena to, że problem dotyczy całego kraju.
Czytaj także: Emisja obligacji na rzecz Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
Problemy z internetem na terenie całego kraju może zwiastować większą awarię, wszystko jednak wskazuje, że T-Mobile sprawnie sobie z nią poradziło i część klientów potwierdziło, że sytuacja wraca do normy. Wszystko wskazuje także, że kłopoty dotknęły jedynie internet mobilny, połączenia czy wiadomości tekstowe działają normalnie. Sieć w komentarzach na Facebook’u potwierdziła, że obecnie mogą występować przejściowe utrudnienia, a technicy pracują nad jak najszybszym zakończeniem prac serwisowych i przywróceniem pełnej sprawności sieci.
Sprawdź również: Polacy porzucili transport publiczny. Na czas pandemii co czwarty obywatel przesiadł się na rower