Hebe

i

Autor: Shutterstock

Wielkie promocje w Hebe. Sieć świętuje rok sklepu internetowego

2020-07-27 14:04

Wielkie promocje w Hebe. Lipiec to dla popularnej drogerii Hebe miesiąc świętowanie. Rok temu wystartował bowiem sklep internetowy sieci. Jak podaje firma w komunikacie to było wyjątkowo udane dwanaście miesięcy, a bogata oferta zachęciła klientów do zakupów w e-sklepie. Z okazji rocznicy Hebe ogłasza wielkie promocje.

Wielkie promocje w Hebe
Z okazji rocznicy działalności na rynku, firma zaplanowała szereg promocji dostępnych przez 9 kolejnych dni – od 25 lipca do 2 sierpnia br. na stronie internetowej sklepu. Hebe online posiada szeroki asortyment, który obejmuje wszystkie dostępne w drogeriach Hebe kategorie i marki, w tym wiele na wyłączność. Dodatkowo oferta sklepu na bieżąco uzupełniana jest o nowe zapachy, kosmetyki naturalne, koreańskie i dermo, a także marki makijażowe. Klienci e-sklepu mogą korzystać z wielu promocji obowiązujących we wszystkich drogeriach stacjonarnych, jak również z promocji dostępnych wyłącznie online. Sklep internetowy to także źródło informacji i porad dotyczących pielęgnacji i makijażu – dzięki zamieszczanym na blogu Hebe artykułom i poradnikom przygotowanym przez specjalistów.

Czytaj też: Nowe bony na usługi i produkty. Biją rekordy popularności nad Bałtykiem

Ponadto sieć rozszerza możliwości realizacji zamówień składanych w e-sklepie. Będzie można je odbierać w 3 tys. nowych punktów. Hebe umożliwi także klientom odbiór zamówienia w wybranych sklepach w ciągu 2 godzin od jego złożenia lub dostarczenie do domu, również w ciągu 2 godzin.

- Sklep internetowy Hebe to był strzał w dziesiątkę. Cieszymy się, że w ciągu zaledwie roku zyskał tak wielu nowych klientów, którzy chętnie do nas powracają. Za sukcesem naszej drogerii internetowej stoją przede wszystkim ludzie – zaangażowany zespół, który pracuje nad tym, aby oferta była ciekawa, unikalna i atrakcyjna. Pilnie śledzimy trendy i preferencje klientów – dążymy do tego, aby nasz e-sklep był sklepem optymalnym. Sprzedaż online to obecnie ogromnie konkurencyjna działalność, dlatego staramy się zachować równowagę pomiędzy atrakcyjnymi promocjami przy utrzymaniu najlepszej możliwej oferty i jakości. Potwierdziło się nasze przypuszczenie, że podejście omnichannel sprawdzi się znakomicie – dając klientom możliwość pozyskania wiedzy o naszej ofercie i jednocześnie pozostawiając im decyzję o czasie i miejscu zakupu – powiedział Francisco Almeida,  Dyrektor ds. E-commerce Hebe.

Sonda
Czy 500 plus powinno być wypłacane w formie bonu, podobnie jak Polski Bon Turystyczny?
XII Turniej Rycerski Zamkomania Tarnów 2020

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze