McDonald’s dokonuje największego przejęcia od 20 lat. Ostatnią jej dużą transakcją było nabycie udziałów w firmie Chipotle Mexican Grill Inc. Przejęcie spółki Dynamic Yield pozwoli restauracji lepiej dopasować się do nastroju użytkowników. Agencja Bloomberg powołując się na źródła bliskie sprawie poinformowała, że dzięki nowej technologii restauracje McDonald's będą mogły dostosowywać elektroniczne tablice menu do takich zmiennych jak: pora dnia, pogoda, czy do preferencji lokalnych klientów. Nowe listy dań będą również sugerować możliwe dodatki.
- Założyliśmy Dynamic Yield siedem lat temu w przekonaniu, że marki zorientowane na klienta muszą uczynić personalizację elementem swojej podstawowej działalności. Jesteśmy podekscytowani, że dołączamy do kultowej globalnej marki, którą jest McDonald's. Cieszymy się, że nasze innowacje mogą mieć rzeczywisty wpływ na codzienne życie ludzi - powiedział Liad Agmon, współzałożyciel i dyrektor generalny Dynamic Yield.
McDonald's miał testować rozwiązanie już w ubiegłym roku. Teraz ich technologia ma być szerzej zastosowana, szczególnie w menu dostępnym dla osób kupujących w samochodzie (drive-thru). Nowe menu powinno zacząć obowiązywać, gdy droga transakcja zostanie dopięta na ostatni guzik. McDonald’s będzie jedynym właścicielem Dynamic Yield, które pozostanie jednak niezależną firmą.
Warto przypomnieć, że sieć restauracji stawia na rozwój technologii od 2015 roku. W tym czasie wprowadzono m.in. punkty samoobsługowe, cyfrowe menu i dostawy posiłków. Ma to pomóc firmie w zwiększeniu dochodów i konkurencyjności.