Tradycyjne lady sprzedające krojone wędliny i sery są wśród Polaków niezwykle popularna. Dostępne tam produkty często są wyższej jakości i możemy ich kupić dokładnie tyle ile chcemy. Biedronka pierwsze pilotaże dotyczące lad wprowadziła blisko cztery lata temu, jednak przez pewien okres program nie był kontynuowany. Jak pisze portal wiadomoscihandlowe.pl takie stoiska zajmowały wiele miejsca i generowały większe koszty. Trzeba było bowiem zatrudniać dodatkowych pracowników do ich obsługi.
Najnowocześniejsza Biedronka w Warszawie. Telewizory za 800 złotych!
W minionych latach sieć uruchamiała lady w wybranych placówkach, a jak wskazują ostatnie analizy klienci zaczęli doceniać dostęp do świeżych produktów z lady i fachowej obsługi. Dla Biedronki wprowadzenie takiego konceptu to także dostęp do innych klientów, którzy doceniają dostęp do świeżych produktów.
- Jako lider rynku uważnie śledzi oczekiwania klientów i stale rozwija swoją ofertę. Wprowadzamy i testujemy różne rozwiązania wpływające pozytywnie na komfort i satysfakcję z zakupów. Jednym z takich działań jest sprzedaż mięsa, wędlin i serów z lady tradycyjnej – mówi Ewa Micińska-Kochanowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Jeronimo Martins Polska S.A.
Obecnie tego typu lady można znaleźć w 25 sklepach na terenie całego kraju, 5 z nich zlokalizowanych jest w Warszawie. Placówka w Galerii Młociny będzie szóstą tego typu.
Rosyjskie sklepy w Polsce. Rusza nowa sieć dyskontów
- Planujemy, że do końca bieżącego roku lady będą funkcjonować w około 70 placówkach naszej sieci w całym kraju – podsumowuje dyrektor ds. rozwoju biznesu w Jeronimo Martins Polska S.A.