Nowy sklep Biedronki w centrum Warszawy to przykład konsekwentnej realizacji strategii sieci stawiającej na rozwój sklepów przestronnych i nowoczesnych. Z tego powodu powierzchnia sklepu w The Warsaw Hub wynosi aż 830 m2. Wykorzystano w nim najnowsze rozwiązania technologiczne. Jednocześnie, mimo użycia licznych technologii placówka jest przyjazna środowisku. Zastosowano w niej między innymi oszczędzające energię oświetlenie LED. Ceny produktów można szybko sprawdzić w 2 czytnikach umieszczonych w dobrze oznakowanych miejscach, a za zakupy zapłacić przy jednej z aż 8 kas: 4 tradycyjnych bądź 4 samoobsługowych, posiadających nowoczesne oprogramowanie ułatwiające szybkie skanowanie produktów. Do dyspozycji klientów jest wykwalifikowana 25-osobowa załoga. Lokalizacja placówki sprawia, że łatwo dostaną się do niej osoby poruszające się komunikacją miejską, ale także autem. Do nowego sklepu sieci można wejść bezpośrednio ze stacji II linii warszawskiego metra – Rondo Daszyńskiego. Dla zmotoryzowanych dostępny jest podziemny parking na 100 pojazdów, w tym z miejscami dla osób niepełnosprawnych. Pierwsza godzina postoju jest bezpłatna.
ZOBACZ TAKŻE: Gigantyczna kara dla Biedronki. UOKiK ukarał właściciela popularnego dyskontu
Sieć Biedronka przygotowała niespodziankę dla wszystkich klientów nowej placówki. W dniu otwarcia (11.08) przy zakupach za minimum 99 zł otrzymują oni voucher o wartości 20 złotych, do wykorzystania z kartą Moja Biedronka. Od 12 do 30 sierpnia, przy zakupach na tę samą bądź wyższą kwotę, klienci otrzymają każdorazowo vouchery o wartości 10 złotych. Nowa Biedronka jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-23:00. W niedziele handlowe zakupy będzie można zrobić od godziny 07:00 do 21:00.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj