- Nic więcej nie zdradzę ponad to, że Żabka i InPost rozpoczęły pilotaż, w ramach którego w wybranych sklepach sieci pojawiły się paczkomaty InPost typu InDoor - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kądziołka, rzecznik InPostu. Dodał, że obie firmy będą wspólnie, dla zwiększenia wygody klientów, "rozwijać usługę nadawania i odbioru przesyłek w wybranych sklepach sieci Żabka, co zwiększy jej dostępność w całej Polsce".
Kądziołka dodaje, że paczkomaty zostały „dostosowane do potrzeb sieci convenience". - Chodzi o to, by w pełni uzupełniały portfolio oferowanych w Żabce usług. Przesyłki InPost będzie można odebrać również w tradycyjnej formule przy kasie - zapowiada Kądziołka.
Polecany artykuł:
Obsługa klientów
Żabka w 2020 roku uruchomiła w Poznaniu pierwszy wewnętrzny automat do odbioru paczek. – To rozwiązanie nie tylko pozwala nam na usprawnienie procesu odbioru i zwrotów przesyłek, ale także znacznie przyspieszy obsługę klientów odwiedzających nasze sklepy – mówiła wówczas Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Żabka Polska.
Dodała, że niewątpliwą zaletą urządzenia jest również to, że" nie wymaga dużo miejsca i może być zaadoptowane w niemal całej sieci naszych sklepów".
Dostępność i wygoda
Paczkomaty typu InDoor zaczęły pojawiać się w Polsce w 2020 roku. Maszyny stawiane są w biurowcach, blokach galeriach handlowych i innych obiektach usługowych i mieszkalnych. Automaty mogą funkcjonować całą dobę, jak i w opcji z ograniczoną dostępnością.
Wielkość maszyny można modyfikować i dostosować do miejsca, w którym zostanie ona ulokowana. Maszyna jest wyposażona w komplet kamer, a także interfejs umożliwiający szybki odbiór przesyłki.