Click&collect to usługa odbioru zakupów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na stronie Carrefour.pl, w stacjonarnych sklepach sieci. Do tej pory usługa dostępna była w 250 hipermarketach i supermarketach sieci w całej Polsce. Obecnie Carrefour rozpoczął fazę testowania rozwiązania Click&collect również w swoich sklepach segmentu convenience. Testowe sklepy, w których klienci mogą odebrać zakupy to: Carrefour Express w Warszawie przy ul. Wilczej 17, ul. Ks. Janusza 17, ul. Siedmiogrodzkiej 1, ul. St. Noakowskiego 16 oraz ul. Marokańskiej 16.
– Obecnie testujemy wprowadzenie do sklepów osiedlowych usługi Click&collect, umożliwiającej odbiór zamówionych online, niespożywczych produktów z oferty Carrefour. Poszerzając portfolio dostępnych punktów odbioru, chcemy zagwarantować naszym klientom jeszcze większą wygodę dokonywania zakupów – mówi Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.
Carrefour systematycznie rozszerza swoją ofertę online oraz opcje odbioru zamawianych produktów. Na platformie Carrefour.pl dostępnych jest obecnie 300 000 artykułów niespożywczych, pochodzących z oferty sieci, jak również od zewnętrznych dostawców, które prezentowane są w sześciu kategoriach produktowych: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Kultura i rozrywka, Sport i turystyka, Zdrowie i uroda. Dodatkowo, klienci znajdą tam także sekcję Zakupy codziennie zawierającą artykuły spożywcze.