Zapach szarlotki na premierze książki kulinarnej. Aromamarketing stał się rzeczywistością

i

Autor: Adrianna Ewa Stawska-Ostaszewska Michał Korkosz, "Nowe rozkoszne. Polskie przepisy, które ekscytują", perfumy o zapachu szarlotki

Rynek książki

Zapach szarlotki na premierze książki kulinarnej. Aromamarketing to już rzeczywistość

Marketing sensoryczny, wykorzystujący zapach, który wywołuje miłe skojarzenia, stał się rzeczywistością. Z okazji premiery swojej książki kulinarnej „Nowe Rozkoszne. Polskie przepisy, które ekscytują” Michał Korkosz stworzył w perfumerii M061 autorską mieszankę o zapachu szarlotki, która będzie rozpylana podczas spotkań autorskich z czytelnikami.

Michał Korkosz, znany w sieci pod pseudonimem Rozkoszny, mimo młodego wieku jest prawdziwym wirtuozem kuchni i potrafi zgromadzić tłumy smakoszy. Tylko na Instagramie ma 432 tys. obserwujących, a na TikToku ponad 231 tys. obserwujących i 4,5 miliona polubień. Jest również najpoczytniejszym polskim autorem kulinarnym. W 2020 roku do sukcesów w sieci dołączyła książka drukowana „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z polskimi smakami”, która z miejsca stała się bestsellerem.

W tym sezonie ma zamiar podbić serca pasjonatów gotowania swoją nową książką, zatytułowaną „Nowe Rozkoszne. Polskie przepisy, które ekscytują”. Choć premiera książki, wydanej nakładem wydawnictwa Buchmann, nastąpi 8 listopada, to od kilku tygodni nowa książka Korkosza już stała się przebojem w przedsprzedaży i niezmiennie okupuje pierwsze miejsce na liście najczęściej kupowanych książek kucharskich. 

Z okazji premiery nowej książki Michał Korkosz dla swoich czytelniczek i czytelników przygotował niespodziankę – wraz z perfumerią M061 stworzył autorskie perfumy o zapachu szarlotki z palonym masłem.

„Kocham szarlotkę tak bardzo, że chciałbym nią pachnieć” – powiedział w jednym ze swoich filmów kulinarnych. Teraz jego marzenia się spełniły. Zaprojektował perfumy „Nowe Rozkoszne”, w których dominuje zapach jabłek, wanilii, przypraw korzennych, tonki i czerwonego pieprzu oddających aromat szarlotki na palonym maśle – czyli szarlotki, jego ulubionego przepisu z nowej książki.

W swojej nowej książce Korkosz z wielkim zapałem redefiniuje pojęcie „polskiej kuchni” i wyprowadza ją na szerokie wody globalnych wpływów, które już od wielu lat zadomowiły się nad Wisłą. Czy książka swoją popularnością przebije dotychczasowe osiągnięcia autora? I na ile w uwiedzeniu czytelników pomoże zapach szarlotki? Pewnie dowiemy się wkrótce, życząc poczytnemu autorowi jeszcze większych sukcesów. 

Zapach polskiej szarlotki będzie można poczuć na jednym ze spotkań autorskich z Michałem Korkoszem podczas jego trasy promocyjnej po Polsce. Więcej szczegółów w wydarzeniach na facebooku Wydawnictwa Buchmann: https://www.facebook.com/WydawnictwoBuchmann

QUIZ PRL: Święta Bożego Narodzenia w PRL-u. To była magia prawdziwych świąt?

Pytanie 1 z 10
Żywe karpie sprzedawano, wyjmując je:
Pieniądze to nie wszystko Paweł Borys

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze