Co się zmienia w Millennium, a co nie ?
"Już wkrótce zmienimy adres strony, na której logujesz się do Millenetu. Zmieniamy domenę w adresie strony. Więcej szczegółów otrzymasz w wiadomości po zalogowaniu. Pamiętaj, o zmianach w logowaniu nie informujemy w wiadomościach e-mail, a wyłącznie w kanałach banku. Nie wysyłamy też linków w SMS-ach"-informuje bank w komunikacie.
Klienci Millenium, aby zalogować się do swojego konta bankowego, dotychczas wpisywali adres:
https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Retail/Login/.
Od poniedziałku, 13 listopada, będą musieli wpisywać:
https://login.bankmillennium.pl/retail/login.
Dalej czytamy, że nie zmienią się:
- kolejne kroki logowania i dane, jakich wymagamy (Millekod, Hasło 1 i 2 znaki identyfikatora)
- Nie zmieni się wygląd strony po zalogowaniu do Millenetu
- Nie zmieni się adres głównej strony banku: https://www.bankmillennium.pl – nadal możesz zacząć logowanie na stronie głównej, a my przekierujemy Cię do strony logowania.
Bank przestrzega, żeby nie wpisywać na stronie logowania pełnego numer identyfikatora lub danych karty płatniczej. Millekod to hasło składające się z 1 i 2 losowo wybrane znaki z identyfikatora (np. numeru PESEL).
ING odświeża aplikację mobilną. Jak się przygotować?
Bank informuje, że jeśli korzystamy z aplikacji Moje ING w wersji 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS) i wyższej, zmiany pojawią się automatycznie. Jeśli masz starszą wersję, nie zalogujesz się.
Jeśli będzie potrzebna aktualizacja bank poinformuje w aplikacji. Najnowszą wersję będzie można pobrać ze sklepu Google Play lub App Store.
"Nowa strona logowania w przeglądarce będzie wyglądać inaczej, ale jej adres pozostanie taki sam. Taki sam zostanie także sposób logowania"-czytamy w komunikacie.