– Outlet Jula stwarza nowe fantastyczne możliwości biznesowe. Klient nigdy nie wie z góry, jakie produkty będą dostępne danego dnia. Można się zatem spodziewać, że kupujący będą za każdym razem pozytywnie zaskoczeni, a zakupy potraktują jako swoiste poszukiwanie skarbów. Dlatego planujemy bardzo dynamiczne zmiany oferty w naszym outlecie co, mam nadzieję, wzbudzi ciekawość wśród klientów – mówi Arnold Brzeziński, Country Operations Manager Jula w Polsce.
– Nasze dobre doświadczenia z rynku szwedzkiego oznaczają, że teraz decydujemy się na wprowadzenie naszego konceptu outletowego w Polsce. Ta inwestycja pokazuje, że dalej umacniamy naszą pozycję na rynku i Jula Outlet jest ważną częścią naszego planu na przyszłość – podsumowuje Karl-Johan Blank, właściciel i dyrektor generalny Jula.
Oferta Jula Outlet dostępna będzie na jula.pl wyłącznie na podstronie poświęconej sklepowi we Wrocławiu.
Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas.
Zakupów można dokonać za pośrednictwem sklepu internetowego oraz łącznie 111 multimarketów, 59 w Szwecji, 37 w Norwegii i 15 w Polsce.
Pepco otwiera sklep online. Gdzie w internecie kupisz rzeczy z Pepco