Agencje PR coraz częściej współpracują z blogerami

2014-10-08 19:39

Agencjami PR, które w 2013 zarobiły najwięcej są te stawiające na długoterminową współpracę oraz będące członkami sieci międzynarodowych. Coraz częściej też agencje PR stawiają na dotarcie do środowiska internetowego poprzez współpracę z blogerami.

Liderzy w rankingu agencji PR w 2013 są tacy sami rok wcześniej, czyli firmy: Partner of Promotion, AM Art-Media Agencja PR i Havas PR Warsaw. Stawiają one na rozwój i długoterminową współpracę w firmami. Jak powiedziała Joanna Sędek z „Press”: „Agencje polskie uzyskują rekomendacje od sieci. Z drugiej strony również polscy klienci chętnie współpracują z agencjami zrzeszonymi w sieciach, bo mogą wejść ze swoją komunikacją na rynki zachodnie. Ranking pokazuje, że agencje są coraz bardziej profesjonalne, chociaż wciąż się rozwijają. Pokazują, że ich wpływ na media i współpraca z mediami jest coraz większa. I to nie tylko z tymi tradycyjnymi mediami, lecz także z internetem”, czytamy na biznes.newseria.pl.

Jak twierdzi Sędek coraz częściej agencje PR wchodzą we współpracę z blogerami, vlogerami i tymi, którzy są aktywni i obecni w mediach społecznościowych. A to dlatego, że w środowisku internetowym widzi się duży potencjał, a współdziałanie z liderami opinii w sieci jest korzystne.

ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail

Zobacz: Super Biznes: konsumenci i rynki potrzebują alternatywy do rozwoju

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze