Plebiscyt zorganizowany został w ramach IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Biedronkę doceniono za najwyższe standardy w zakresie podejścia do klienta. W badaniach mógł wziąć udział każdy konsument za pośrednictwem platformy www.jakoscobslugi.pl oraz darmowej aplikacji mobilnej Premia360 – dzięki obu opcjom wszyscy możemy wyrażać opinie o danym sklepie i to codziennie, 24 godziny na dobę.
Na podstawie tych ocen obliczane są wskaźniki zadowolenia klientów. Gromadzone są, by móc obserwować, jak zmienia się rynek w Polsce, tak, by dostosować procesy obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Dzięki temu programowi wiadomo też, które sklepy klient chętnie poleca swojej rodzinie i znajomym.
Biedronka jest w tej kwestii liderem. Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymała właśnie za bycie najchętniej rekomendowaną oraz za najlepsze ceny produktów. „Wysokie standardy obsługi klienta, obok staranności w doborze oferty, atrakcyjnych cen oraz dbania o najwyższą jakość produktów, od ponad 20 lat pozostają domeną sieci Biedronka” - chwali się sieć w komunikacie prasowym.
Biedronka już ósmy raz z tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi
2016-03-15
15:30
Każdego dnia sklepy Biedronka odwiedza 4 mln klientów. Już sam ten fakt świadczy o tym, jak bardzo lubiana i ceniona wśród Polaków jest sieć. Dodatkowo potwierdza to tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „supermarket”, który Biedronka otrzymała już po raz ósmy. Zdecydowali o tym sami konsumenci.