Bobby Burger zapowiada otwarcie nowych lokali. Sprawdź, w których miastach

2018-06-28 12:52
Bobby Burger
Autor: Materiały prasowe Bobby Burger

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. Obecnie w całej Polsce znajdują się 34 lokale marki i jeden punkt sezonowy, działający w oparciu o nowy koncept Bobby Burger Smart Cube. Jednak to nie koniec ekspansji na polskim rynku - w ciągu najbliższych trzech miesięcy sieć powiększy się o kolejne dwa lokale, w Zielonej Górze i Lublinie.

Początki marki Bobby Burger sięgają 2012, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Rok później pojawił się pierwszy lokal marki znajdujący się do dziś w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger otworzył swoje następne lokale w Warszawie, a także w innych dużych miastach Polski. Dziś to nie tylko pierwsza, ale i największa polska sieć burgerowni, która otworzyła właśnie swój pierwszy punkt sezonowy, działający w mobilnym kontenerze.

– W połowie czerwca otworzyliśmy nasz pierwszy punkt sezonowy, działający w nowym systemie franczyzowym Bobby Burger Smart Cube. Jest to nasza pierwsza i jak na razie jedyna burgerownia działająca w mobilnym kontenerze. Punkt działa w Kołobrzegu – mówi Maciej Sobolewski, Marketing Manager Bobby Burger. – Na chwilę obecną pod marką Bobby Burger funkcjonuje 25 lokali franczyzowych, co pokazuje nam, że zainteresowanie tym modelem współpracy jest bardzo duże. Bobby Burger Smart Cube powstał z myślą o przedsiębiorcach, którzy np. posiadają działkę i chcą rozwijać swój biznes w typowo sezonowych miejscowościach – dodaje Maciej Sobolewski.

Do końca wakacji sieć planuje również otwarcie dwóch nowych lokali. – Do końca wakacji planujemy otwarcie naszych pierwszych lokali w Zielonej Górze i Lublinie, w których poza naszymi flagowymi burgerami 100 proc. wołowina, będzie można znaleźć też kultowe lody Ben&Jerry's czy burgery wegetariańskie – dodaje Maciej Sobolewski.

– Z przeprowadzonego przez nas badania dotyczącego preferencji i zwyczajów związanych z wyborem lokali gastronomicznych wiemy, że mieszkańcy dużych miast burgerownie postrzegają w kategoriach modnych miejsc, w których chętnie i często umawiają się ze znajomymi i spędzają w nich czas. Wprowadzenie opcji wegetariańskich do naszego menu ma więc odpowiedzieć m.in. na zagospodarowanie potrzeb całej grupy, czyli nie wykluczać osób preferujących pozycje bezmięsne - mówi Maciej Sobolewski z Bobby Burger.

- Z badania przeprowadzonego na zlecenie Bobby Burger wynika, że średnia wartość rachunku za jedną wizytę w lokalu gastronomicznym to około 43 zł. Analizując dane rynkowe widoczne jest, że Polacy coraz więcej wydają na jedzenie w lokalach gastronomicznych. W ubiegłym roku było to około 100 zł miesięcznie, czyli więcej niż kiedykolwiek wcześniej – dodaje Maciej Sobolewski.

Obrót lokali pod marką Bobby Burger w 2017 roku wyniósł 30 mln zł, w tym roku szacowany to 40 mln zł. Znormalizowana EBITDA spółki Bobby Burger - 1,3 mln zł.

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze