By skorzystać z Bolt Market, wystarczy pobrać aplikację Bolt Food i dodać kartę płatniczą. Osoby, które korzystają już z aplikacji Bolt lub Bolt Food mogą pominąć ten krok, ponieważ dane automatycznie się kopiują. Klikając w ikonę Bolt Market użytkowniczki i użytkownicy przenoszą się do wirtualnego sklepu, gdzie czeka na nich bogaty asortyment spełniający oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Dla miłośników słodyczy dostępnych jest ponad 210 różnych propozycji, w tym aż 65 różnych rodzajów czekolad. Osobom korzystającym z mleka roślinnego sklep oferuje aż 13 możliwości do wyboru. W ofercie będzie można również znaleźć test serologiczny na Covid-19. Wyselekcjonowany asortyment dodawany jest do koszyka, przed potwierdzeniem zamówienia aplikacja pokazuje koszt oraz przewidywany czas dostawy. Następnie zamówienie jest odbierane z lokalizacji przez kurierkę lub kuriera i transportowane do wybranego w aplikacji miejsca. Po potwierdzeniu dostawy przez kuriera z karty dodanej w aplikacji pobierana jest odpowiednia kwota. W obszarze kilku kilometrów zakupy zostaną dostarczone w ciągu 15 minut. Wszystkie dostawy są bezkontaktowe.
Polecany artykuł:
- W aplikacji Bolt staramy się wychodzić naprzeciw codziennym potrzebom naszych klientów. Szybka dostawa, bez wychodzenia z domu i bogata oferta produktów to odpowiedź na codzienne sytuacje, które spotykają nasze użytkowniczki i użytkowników. Oprócz szerokiego asortymentu i konkurencyjnych cen, ważna jest dla nas współpraca z lokalnymi dostawcami - powiedziała Agnieszka Cymbała, Country Manager, Bolt Market w Polsce.
W najbliższej przyszłości Bolt Market rozszerzy obszar realizacji dostaw, a zespół będzie dalej pracował nad zwiększeniem liczby lokalizacji i dostępnych produktów. - Uruchamiając Bolt Market w Polsce wykorzystujemy nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie dostaw żywności i logistyki, istniejącą technologię oraz flotę dostawców, aby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi. Bolt Food po dwóch latach działa w ponad 50 miastach i 20 krajach w Europie i Afryce, ma 3 miliony zarejestrowanych klientów na całym świecie. Mamy nadzieję, że zaoferowanie nowej usługi tylko przyspieszy tempo naszej ekspansji w Polsce - dodaje Agnieszka Cymbała.