Od momentu debiutu na polskim rynku oferta Lidl Podróże cieszy się coraz większym zainteresowaniem i zaufaniem wśród klientów. Szeroki i ciekawy dobór oferty sprawia, że Polacy chętnie zwiedzają zarówno Polskę jak i najdalsze zakątki globu - przekonuje Lidl Polska w komunikacie prasowym. Stosunkowo nowym trendem jest tzw. city break, czyli niebanalne spędzenie dłuższego weekendu połączone z kawą pod Wieżą Eiffla czy wypadem na mecz do Barcelony. Klienci Lidl Podróże obok tradycyjnych form wyjazdów wakacyjnych docenili również wyjazdy specjalne z tak zwanym atrybutem unikalności, niespotykanym dotąd u konkurencji.
Razem z Lidlem Polacy wyjeżdżali do Chin i Indii by tam podczas wycieczki wziąć udział w kursie gotowania, pływali po Karaibach luksusowymi liniowcami czy brali udział w wyjazdach połączonych z wydarzeniami biletowanymi jak wyścig Formuły 1 na Węgrzech czy nocny wyścig F1 w Abu Dhabi. Nie można też pominąć specjalnych ofert wyjazdów krajowych, wśród tych przebojem okazał się spływ kajakowy z Aleksandrem Dobą, człowiekiem, który trzykrotnie przepłynął Atlantyk kajakiem.
Jak podejmujemy decyzje?
Jeśli chodzi o to, kto podejmuje decyzje dotyczące wyjazdu, to, wg statystyk Lidl Podróże, kobiety i mężczyźni tak samo często decydują o wyprawie. Jednak różni się to, co interesuje turystów i co ma znaczenie przy finalizowaniu zakupu. Kobiety najczęściej szukają ofert na rodzinny wyjazd z dziećmi lub na romantyczny wyjazd we dwoje. Mężczyźni decydują o zakupie wyjazdów na dalsze destynacje, krótkich wypadach weekendowych oraz wyjazdach specjalnych.
Ciekawostką jest coraz mocniej zauważalny trend first minute - klient Lidl Podróże rezerwuje wyjazd ze sporym wyprzedzeniem. Duża przedsprzedaż spowodowała, że oferta last minute dla najbardziej popularnych kierunków jest skąpa i mało atrakcyjna cenowo, coraz częściej wolimy zapanować urlop z wyprzedzeniem i odwiedzić miejsce, które chcemy.
Czego turyści szukają jesienią?
Według obserwacji specjalistów Lidl Podróże – jesień jest czasem gdy Polacy z entuzjazmem planują narciarskie i snowboardowe eskapady. Największym zainteresowaniem klientów cieszą się rodzinne wyjazdy w czasie ferii zimowych.
Poznajemy Polskę
Po wielu latach, kiedy najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym była „zagranica”, Polacy coraz chętniej zostają w kraju i poznają regionalne uroki. Rodziny z dziećmi najchętniej wybierają wczasy nad polskim morzem. Najpopularniejsze miejscowości to: Kołobrzeg, Świnoujście, Grzybowo, Mielno, Międzyzdroje, i Gdańsk. Spragnieni dawki jodu równie często wybierają hotele jak i mniejsze pensjonaty.
- Tak jak przez lata w Lidl Polska pokazywaliśmy naszym klientom kuchnie świata, oferując produkty z najdalszych zakątków, tak teraz, już od roku, zapraszamy do próbowania egzotycznych dań w ich naturalnym otoczeniu, tam gdzie smakują najlepiej. Zapraszamy naszych klientów do zwiedzania świata i spełniania swoich marzeń. Od początku funkcjonowania Lidl Podróże na polskim rynku firma może pochwalić się owocną współpracą z polskimi biurami podróży, takimi jak Rainbow, Volare Travel, Prestige Tours czy Unique Moments. Dla szukających ciekawych ofert ważne jest, że nowości w katalogu pojawiają się co dwa tygodnie – dzięki temu na wymarzoną wycieczkę możemy się wybrać nie tylko w standardowym okresie wakacyjnym, ale, tak naprawdę, przez cały rok – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.