e-marketing

i

Autor: Materiały prasowe e-marketing

Małe i średnie firmy

Kilkuset przedsiębiorców skorzysta z bezpłatnych szkoleń Akademii E-marketingu dla MŚP

2022-09-16 0:47

Już po raz dziesiąty mali i średni przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w cyklu bezpłatnych szkoleń z budowania strategii biznesu w sieci, w ramach Akademii E-marketingu. Podczas spotkań będzie można zdobyć lub poszerzyć wiedzę m.in. z zakresu bezpieczeństwa strony www, narzędzi SEO, czy wykorzystania narzędzi promocyjnych Google’a. Jubileuszowa edycja, pod hasłem „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie” odbędzie się w październiku br. w trzech miastach: Warszawie, Katowicach i Gdańsku. W każdym wydarzeniu udział weźmie kilkuset przedsiębiorców. – W poprzednich edycjach wzięło udział kilka tysięcy przedsiębiorców. Teraz Akademia wraca po okresie pandemii do stacjonarnej formy i bardzo cieszymy się, że będziemy mogli ponownie spotkać się osobiście.– informuje Anna Pszczółkowska, koordynator wydarzenia. Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii jest WeNet Group.

Jesienna edycja Akademii E-marketingu dla MŚP odwiedzi 3 polskie miasta. Pierwsze szkolenie odbędzie się 12 października w Muzeum Śląskim w Katowicach, drugie 18 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie, a cykl zakończy się 26 października w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Szkolenia poprowadzą doświadczeni eksperci WeNet Group, specjaliści od marketingu w sieci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

- Marketing online i e-commerce to są narzędzia, które we współczesnym świecie każdy mały i średni przedsiębiorca powinien mieć, każdy z nich musi być obecny w sieci, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Dlatego znajomość metod promocji w internecie, a także umiejętność wykorzystania poszczególnych narzędzi są niezbędne. Ale czy przedsiębiorca musi być programistą? Absolutnie nie. Wiedza, którą otrzymają uczestnicy szkolenia pozwoli przedsiębiorcom poznać i zrozumieć praktyczną stronę kluczowych zagadnień e-marketingu. Odpowiemy na każde pytanie. Program spotkania dostosowaliśmy do potrzeb MŚP, korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. – mówi Mariusz Dawidziuk, prelegent Akademii i certyfikowany użytkownik Google Ads i Google Analytics, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi firm z sektora MŚP.

Forum w Karpaczu 2022: Marcin Chludziński

Program spotkań to kompleksowy poradnik w pigułce, jak zacząć budować swój biznes w internecie: od budowy firmowej strony www, zagadnień RODO w e-marketingu, przez wykorzystanie narzędzi SEO, skutecznej sprzedaży w sieci za pomocą usług Google’a, aż po budowę strategii firmy w social mediach i mierzenie skuteczności tych działań.

- Pracy nad Akademią przyświecał nam jeden cel: pomóc małym i średnim przedsiębiorcom w przyswojeniu praktycznej wiedzy z podstaw e-marketingu. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło przygotować program  skrojony specjalnie pod potrzeby MŚP. Jako Partner Premium Google’a mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Mogę też zdradzić, że jednym z prelegentów podczas szkolenia w Warszawie będzie Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski, a obecnie przedsiębiorca, który odważnie wkracza ze swoim biznesem w świat online. Do zobaczenia! – podsumowuje Anna Pszczółkowska.

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Formularz zgłoszenia można wypełnić na stronie akademiaemarketingu.pl. Partnerami strategicznymi szkoleń są: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Sonda
Chciałbyś prowadzić własną firmę?
Najnowsze