Jego plany w Maczfit obejmują nie tylko umacnianie pozycji marki na rynku, ale także rozwój oferty produktowej i wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie atrakcyjności firmy dla klientów.
W przeszłości Nicolas pełnił kluczowe role w zarządzaniu Frisco.pl. Jest również współzałożycielem Daily.pl, platformy do zamawiania posiłków z dostawą w 30 minut, która zyskała uznanie i została przejęta przez fińskiego giganta Wolta. Dodatkowo zarządzał funduszem inwestycyjnym Venture Capital Helix Ventures. Swoją wiedzę biznesową zdobywał m.in. w prestiżowej Solvay Business School w Brukseli.
Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce i od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do ponad 3500 lokalizacji w kraju. 8 marca 2021 marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.
Polecany artykuł: