Biedronka

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Biedronka

Nowa promocja Biedronki. Włoska rewolucja zawitała do dyskontu [ZDJĘCIA]

2019-05-24 11:03

Biedronka zaprasza klientów na wyprawę do słonecznej Italii – nie musimy rezerwować biletu lotniczego ani miejsca w hotelu. Wystarczy pójść do najbliższej Biedronki, by poczuć w 100% autentycznie włoskie smaki. W najnowszej ofercie sieci są zarówno te powszechnie znane produkty, jak i wyjątkowe nowości – w sumie ok. 60 specjałów z gorącej Italii. Oferta weszła na półki sklepów sieci 23 maja br.

Włoska promocja w Biedronce
Kuchnię Italii wyróżnia prostota, co oznacza, że mając zaledwie kilka składników jesteśmy w stanie wyczarować danie, które zachwyci domowników. Kluczem do sukcesu jest wysoka jakość produktów – to właśnie na nią postawiła Biedronka.

ZOBACZ TEŻ: Lidl na Dzień Matki. Zobacz najciekawsze promocje

- GustoBello to linia wyśmienitych specjałów prosto z Italii, przy tworzeniu której współpracowaliśmy wyłącznie z producentami z Włoch. Dzięki temu mieliśmy pewność, że będą się na nią składać w 100% autentycznie włoskie smaki. W Biedronce mamy wszystko, co niezbędne, by przygotować ucztę we włoskim stylu: szeroki wybór kolorowych makaronów, idealne do sałatek sery, pyszne wędliny, aromatyczne oliwy, a nawet mniej znane Polakom włoskie piwa – mówi Marek Badowski, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

W ofercie „100 proc. autentycznie włoskie”, prezentującej linię GustoBello, znajdują się znakomite sery, np. buratta (4,99 zł/opak.), scamorza wędzona (5,99 zł/150 g) czy mascarpone z gorgonzolą (7,99 zł/200 g). Włoska kuchnia nie może się obyć bez makaronu – w Biedronce znajdziemy więc szeroki jego wybór, np. kolorowy farfalle (5,99 zł/opak.), wyprodukowany w Kampanii conchiglioni (5,99 zł/opak.) czy pochodzący z Apulii foglie (4,99 zł/opak.) - czytamy w komunikacie prasowym

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: Wielkie zmiany w Biedronce. To z pewnością zaskoczy klientów

Biedronka nie zapomniała o słynnych włoskich wędlinach, jak prosciutto cotto (5,99 zł/100g) i mortadella bologna (5,99 zł/100g), pastach (bruschetta 4,99 zł/słoik) oraz pesto (4,99 zł/słoik) w różnych smakach.
Na łasuchów czekają gotowe włoskie desery (np. tiramisu, fragola, trio 6,49 zł/opak.) czy wyborne ciasteczka ameretti (4,99 zł/opak.), a do nich kawa – koniecznie włoska, aromatyczna mielona cafe italiano (9,99 zł/opak.).

W sklepach sieci dostępne są także inne włoskie specjały, m.in. aromatyzowane oliwy Monini, makarony i sosy Barilla, pesto i tortellini Rana, piwo Birra Moretti czy kawa Lavazza. Biedronka zachęca również do spróbowania słodkich sycylijskich pomidorków (2,99 zł/opak.250g) oraz soczystych jabłek, np. w odmianach modi lub kanzi (5,99 zł/kg).

Kampania „W 100 proc. autentycznie włoskie” powstała we współpracy z Italian Trade Agency – Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, włoską instytucją rządową, której zadaniem jest promocja włoskich produktów na świecie. Oferta obowiązuje od 23 do 29 maja br. lub do wyczerpania zapasów.

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze