Polska sieć marketów idzie śladem gigantów. Nowa marka własna POLOmarketu

2019-11-19 5:35 ŁT
Nowa sesja wizerunkowa sieci POLOmarket
Autor: MATERIAŁY PRASOWE Nowa sesja wizerunkowa sieci POLOmarket

Asortyment największej polskiej sieci supermarketów poszerzył się o produkty ZAVIO – stylowe filiżanki i kubki oraz wysokiej jakości aluminiowe garnki i patelnie. W związku z premierą nowej marki POLOmarket przygotował dla klientów specjalną akcję lojalnościową.

Produkty marki ZAVIO to gwarancja najwyższej jakości. Garnki i patelnie wykonane są z odkuwanego aluminium oraz zostały pokryte nieprzywierającą powłoką. Dodatkowo wyposażono je w wygodne, antypoślizgowe uchwyty. Są odpowiednie do wszystkich rodzajów kuchenek - czytamy w komunikacie prasowym.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Wielka promocja w Biedronce! Wędliny za 1 złoty, kurczak za 80 groszy!

- POLOmarket zdecydowanie stawia na tworzenie marek własnych. Naszym Klientom od lat oferujemy najwyższej jakości produkty spożywcze, które cieszą się ich dużym uznaniem. Teraz naszą ofertę rozszerzamy o sprzęty i akcesoria kuchenne marki ZAVIO – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów POLOmarket. - Na półkach sklepowych pojawiły się już filiżanki i kubki oraz wysokiej jakości aluminiowe garnki i patelnie z kolekcji ZAVIO Kitchen Stone Design. To jednak dopiero początek. Markę ZAVIO będziemy rozwijać i wprowadzać kolejne produkty – dodaje.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Biedronka rozdała nagrody po 100 tys. złotych!

Produkty ZAVIO dostępne są już w stałej ofercie sklepów POLOmarket. W związku z premierą marki Sieć przygotowała specjalną akcję lojalnościową, w ramach której naczynia można zakupić z atrakcyjnym rabatem. W dniach od 6.11.2019 r. do 21.01.2020 r. za każde wydane 30 zł Klienci otrzymają specjalny znaczek. Zebranie kompletu papierowych lub wirtualnych naklejek gwarantuje możliwość zakupu wybranej patelni lub garnka ZAVIO aż o 50 proc. taniej. Regulamin akcji dostępny jest w sklepach oraz na www.polomarket.pl.

Najnowsze