Scenariusz programu zakłada rywalizację w każdym tygodniu 4 par – Teściowej i Synowej. Kluczowym elementem rywalizacji par jest przygotowanie przyjęcia. Zadanie to spoczywa na Synowej. Efekt jej pracy ocenią teściowe z pozostałych par. Przy realizacji zadania konieczne jest wcześniejsze dokonanie zakupów, a idealnym miejscem do tego są sklepy POLOmarket. Tam właśnie rozgrywa się część akcji programu gdzie w naturalny sposób sieć lokuje swoją markę i produkty - czytamy w komunikacie prasowym.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: POLOmarket uruchamia nową aplikację mobilną oraz internetowy katalog win
– Product placement jest już od dawna bardzo istotnym i skutecznym elementem naszej komunikacji marketingowej. Programy TV nie są jedynym miejscem gdzie lokujemy naszą markę i produkty. Blisko dwa lata temu wprowadziliśmy na rynek własny magazyn konsumencki – POLOmagazyn, który aktualnie jest jedną z najlepiej ocenianych tego typu publikacji w kategorii sieci FMCG – mówi Krzysztof Szultka dyrektor marketingu sieci. – „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” to już kolejna inwestycja w duży telewizyjny projekt sponsorki Sieci w ciągu ostatnich dwóch lat. Poprzednio POLOmarket z sukcesem lokował swoją markę i produkty w programie kulinarno-konsumenckim „Zakupy pod kontrolą” - dodaje Krzysztof Szultka.
Emisja programu „Teściowe i Synowe. I kto tu rządzi?” zaplanowana jest od poniedziałku do piątku przez 15 tygodni, na antenie TVP2 o godzinie 18.55. Premierowy odcinek wyemitowano wczoraj, tj. 9 września br., a ostatni z serii ukaże się 20 grudnia br.