Promocje Pyszne.pl na EURO 2020
Z okazji mistrzostw, marki: KFC, Pizza Hut i Burger, King przygotowały specjalne zestawy piłkarskie w menu. Z kolei w kawiarniach Starbucks klienci mogą skorzystać z rabatu -20% na zimne napoje zamawiane z dostawą. Oferty dostępne są wyłącznie na platformie Pyszne.pl. - Jedzenie od zawsze towarzyszyło oglądaniu meczów. Według raportu Pyszne.pl “Jedzenie i piłkarskie emocje” pizza i burgery to najczęściej zamawiane podczas rozgrywek dania. Partnerstwo z markami AmRest to kolejny krok w kierunku poszerzenia naszej oferty w taki sposób, aby nasi klienci mogli zamawiać popularne dania ze swoich ulubionych restauracji, a także próbować dań z nowych, na wskroś współczesnych konceptów gastronomicznych takich jak Moya Misa czy Oi Poke - mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
ZOBACZ: UEFA Euro 2020 napędza zyski branży gastronomicznej. Polacy kibicują i zamawiają
AmRest stale monitoruje potrzeby i oczekiwania klientów, a co za tym idzie sukcesywnie rozszerza usługę zamówień online i dostawy. Obecność na platformie Pyszne.pl umożliwiła markom poszerzenie oferty o jeszcze większą grupę konsumentów. Współpraca pomiędzy Pyszne.pl a AmRest rozpoczęła się w zeszłym roku i od tego czasu liczba restauracji AmRest na platformie wyniosła blisko 400, obejmując 58 miast i ponad 330 lokalizacji. Obsługą dostaw zajmuje się flota kurierska Pyszne.pl oraz flota własna AmRest.