Dlaczego zatem, wobec takiej struktury wiekowej w naszym społeczeństwie, osoby 50+ są wykluczane z rynku pracy a jako klienci traktowani są nie tak jak młodzi?
Aby wyjść naprzeciw wyzwaniom związanym ze starzeniem się naszego społeczeństwa, fundacja Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej organizuje VII Kongres Gospodarki Senioralnej, który w tym roku odbywa się pod hasłem „Dialog Pokoleń – społeczeństwo, praca, zdrowie, konsumenci” w dniu 15 czerwca w Warszawie z transmisją on-line na żywo. Udział w wydarzeniu jest nieodpłatny, natomiast liczba miejsc stacjonarnych jest ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń.
Rejestracja oraz program wydarzenia znajdują się na stronie www.KongresGospodarkiSenioralnej.pl
Dla marketerów w szczególności polecamy dwa bloki tematyczne, Srebrny Klient i Marketing Generacji Silver:
- dlaczego „to nie jest blok reklamowy dla starych ludzi” – czyli jak pokazywać pokolenie silver w reklamie (Wojciech Kowalczyk, Biuro Reklamy TVP)
- jak budować kampanie marketingowe, nie stygmatyzując Silversów (Sebastian Szade, Starcom)
- co oglądają, czytają i co robią w internecie dojrzali konsumenci mediów (Przemysław Broniszewski, MOC)
- jak mówić do Seniorów nie wytykając im wieku (dr hab. Jacek Wasilewski, KIGS, Narrative Impact).
Dla szeroko pojętego HR rekomendujemy blok Pokolenia w Pracy:
- jak rekrutować pokolenia
- jak zarządzać różnorodnym wiekowo zespołem
- od czego zacząć, czyli krok po kroku zapoznajemy się z zarządzaniem różnorodnością wiekową
- Kongres to również świetna okazja do poznania ludzi, którzy tworzą świat przyjazny wiekowi.
Pakiet praktycznej wiedzy oraz najlepsi eksperci w jednym miejscu, jednego dnia na VII Kongresie Gospodarki Senioralnej.