- Aplikacja mobilna POLOmarket to kamień milowy w procesie digitalizowania naszej komunikacji. Nie tylko pozwoliła nam ona rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale i zintegrować wiele naszych działań, w sposób wygodny dla klienta – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Walka o pluszaki w polskich marketach. Klienci szturmują POLOmarkety
Użytkownicy aplikacji mobilnej POLOmarket mogą korzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” oraz daje możliwość ocenienia zakupów zrobionych w POLOmarkecie. Ponadto do aplikacji wprowadzone zostały jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych - czytamy w komunikacie prasowym.
SPRAWDŹ TEŻ: Polskie markety nie chcą marnować żywności. Grupa POLOmarket przekaże swoje nadwyżki
POLOmarket został wyróżniony w katagorii commerce/m-commerce w konkursie Mobile Trends Awards, nazywanym Oscarami branży mobilnej w Polsce, i tym samym dołączył do grona marek, które tworzą projekty mobilne na najwyższym poziomie. Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni 12 marca 2020 r. podczas uroczystej gali w Krakowie.