Masz konto w ING Banku Śląskim? Uważaj na oszustów

i

Autor: Karol Serewis Masz konto w ING Banku Śląskim? Uważaj na oszustów

Awaria w ING Banku Śląskim. Bank wydał oświadczenie

2017-10-10 14:13

Awaria w ING Banku Śląskim zakończona - ogłosili przedstawiciele banku na oficjalnym profilu firmy na Facebooku. Przypomnijmy, że po południu w poniedziałek 9 października nie działała bankowość internetowa ING Banku Śląskiego. Problemy były również z aplikacją mobilną.

Awaria w ING Banku Śląskim zakończona
- Przepraszamy za wczorajszą awarię! Wczoraj od godzin przedpołudniowych występowały problemy z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej. Po południu niedostępne były również inne usługi banku, m.in. bankomaty i wpłatomaty. Wyłączenie tych usług było konieczne, aby przywrócić prawidłowe działanie bankowości internetowej i mobilnej. Od wczorajszego wieczoru wszystko działa już poprawnie. Możecie korzystać zarówno z bankowości internetowej i mobilnej, jak i innych usług banku. Wiemy, że mocno wpłynęliśmy na komfort Waszych działań. Analizujemy tę awarię, by zapobiec podobnym w przyszłości. Jeszcze raz przepraszamy za problemy, które Was z tego powodu spotkały - napisał 10 października zespół ING Banku Śląskiego na profilu banku na Facebooku.

Zobacz również: Jak wypłacić pieniądze bez bankomatu i banku?

Przypomnijmy, że awaria w ING Banku Śląskim zaczęła się ok. południa w poniedziałek 9 października. Klienci zgłaszali problemy z logowaniem się do bankowości internetowej. Nieliczni, którzy dostali się na swoje konto w ING, nie mogli wykonywać przelewów. Nieprawidłowo działała również aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego oraz system płatności BLIK.

Przedstawiciele biura prasowego banku od razu potwierdzili awarię, przeprosili klientów i zapewnili, że ING Bank Śląski pracuje nad jej usunięciem. Popołudniu bank poinformował też, że nie działają oddziały, bankomaty i wpłatomaty banku oraz wypłaty w bankomatach sieci Planet Cash. Pojawiły się też problemy z płatnościami kartami.

O godz. 21:50 ING poinformował na Facebooku, że przywrócił działanie bankowości internetowej i mobilnej Moje ING. - Z powodu dużego obciążenia ruchem mogą one działać nieco wolniej. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane - czytamy w komunikacie.

Sprawdź też: Szokujący pomysł UE! Bank w tarapatach nie wypłaci klientom ich pieniędzy

Czytaj koniecznie: Był prezesem banku przez 24 lata! Najdłużej urzędujący bankowcy w Polsce [RANKING]

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze