Analiza trendów w zamówieniach Polaków wskazuje, że Polacy kochają burgery, pizzę oraz dania z kurczakiem na amerykańską modłę. Fani tych potraw od dziś mogą zamówić dania z restauracji Burger King, KFC oraz Pizza Hut za pośrednictwem platformy Uber Eats. A to za sprawą współpracy Uber Eats i AmRest - wiodącego, europejskiego operatora gastronomicznego. Po raz pierwszy w jednym momencie do platformy dołącza aż 286 restauracji, serwujących znane i lubiane potrawy - takie jak Whopper, kubełek KFC, czy Pizza Supreme. Dostawy realizowane przez partnerów-dostawców Uber Eats zajmują około 32 minuty od momentu płatności i odbywają się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa.
Odkąd Uber Eats zawitał do Polski nieco ponad 4 lata temu, platforma bezustannie rozwija swoje usługi, aby oferować i dostarczać użytkownikom wyjątkowe i zróżnicowane potrawy w możliwie najkrótszym czasie. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3500 restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona. Ku uciesze użytkowników, z początkiem roku kolejne, znane marki dołączyły do platformy.
PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto
- Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z AmRest, pierwszą tak dużą spółką gastronomiczną w ofercie Uber Eats w Polsce. Chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do ulubionych potraw restauracji z portfolio spółki. Cieszymy się, że możemy stale rozszerzać ofertę platformy Uber Eats w Polsce - mówi Charity Safford, General Manager w Uber Eats.
Współpraca AmRest i Uber Eats
Od 28 stycznia mieszkańcy 36 polskich miast mogą zamówić swoje ulubione potrawy z restauracji Burger King, KFC oraz Pizza Hut. W ramach współpracy na platformie będą pojawiać się również wirtualne marki należące do spółki. Z tej okazji, Uber Eats uruchamia dedykowaną promocję z darmową dostawą do 7 lutego. Chcąc skorzystać z oferty, należy wpisać kod ZAMOW w zakładce “PROMOCJE”.
AmRest w Polsce
AmRest Holdings SE jest wiodącym, europejskim operatorem restauracyjnym, prowadzącym sieci znanych marek w 26 krajach. Zarządza ponad 2300 restauracjami marek franczyzowych takich jak Burger King, KFC, Pizza Hut i Starbucks, jak i własnych: Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa czy Blue Frog. Spółka posiada również w swoim portfolio marki wirtualne: Moya Misa, Eats Fine, Oi Poke, Lepieje oraz Sushi Tone zebrane pod parasolem marki głównej Food About. Dania z tej oferty będą także dostępne za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.
- Segment online & delivery od lat jest jednym z kluczowych filarów strategii rozwoju AmRest. W ostatnim roku ten obszar jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Sukcesywnie rozwijamy usługę dostawy dla naszych kluczowych marek, ale też uruchamiamy marki wirtualne. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki aplikacji Uber Eats, jeszcze większa liczba klientów będzie miała okazję skorzystać z usług naszych restauracji – mówi Dingeman Heijboer, President New Business and Innovation w AmRest Holdings SE.