Colt IQ Network może proaktywnie przewidywać, a nawet samodzielnie reagować na potencjalne problemy z siecią, zanim one wystąpią, dzięki sztucznej inteligencji zintegrowanej z usługą Blue Planet Unified Assurance and Analytics (UAA). Route Optimization and Analysis (ROA) zapewnia widoczność i kontrolę wielowarstwowej sieci Colt w celu korygowania problemów z świadczeniem usług oraz przyspieszając czas wprowadzania nowych usług na rynek.
ZOBACZ: Nowa kwota wolna od podatku 30 tys. – tyle zyskasz [TABELA]
– Wdrożenie UAA do zarządzania awariami pozwala nam wykorzystać automatyzację i AI do szybkiej analizy i rozwiązywania problemów sieciowych, a także proaktywnie identyfikować możliwości zwiększenia niezawodności naszej sieci. Jest to kluczowy czynnik umożliwiający najszybsze wykrywanie i rozwiązywanie problemów – powiedział Shane Sura, wiceprezes Colt ds. operacji sieciowych.
– Dzisiejsze sieci są niezwykle złożone i wymagają automatyzacji, aby dostawcy mogli dostarczać najlepsze możliwe doświadczenia cyfrowe. Dzięki Blue Planet Colt tworzy sieć, która może dostosować się do obsługi następnej fali wymagań w zakresie łączności – skomentował Rick Hamilton, starszy wiceprezes Blue Planet.
Od momentu uruchomienia swojej sieci IQ Network w 2016 roku, Colt kontynuuje wprowadzanie innowacji w sieciach optycznych nowej generacji poprzez szeroko zakrojone programy inwestycyjne i ścisłą współpracę ze swoimi partnerami. Obecnie Colt jest na etapie intensywnego wdrażania technologii nowej generacji w całej swojej globalnej sieci. Jest to część szerszej, kompletnej rewitalizacji Centrum Operacji Sieciowych, napędzającej wiodące w branży podejście do zarządzania awariami sieci poprzez ulepszone możliwości jej monitorowania.
Blue Planet dostarcza sprawdzone rozwiązania programistyczne, które przyspieszają transformację cyfrową poprzez automatyzację cyklu zarządzania usługami. Portfolio inteligentnych produktów do automatyzacji obejmuje wsparcie dla orkiestracji, zarządzania zamówieniami, inwentaryzacji, utrzymania oraz analitykę, z wdrożeniami u ponad 200 klientów na całym świecie.
Źródło: colt.net