Nowe usługi wsparcia i rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa od Dell Technologies (NYSE: DELL) pomagają liderom IT zapewniać pracownikom komputery nowoczesne, inteligentne i bezpieczne. Dodatkowe możliwości pakietu ProSupport Suite dla komputerów PC opierają się na sztucznej inteligencji i podejściu always-on, ułatwiając i dostosowując wsparcie IT do indywidualnych potrzeb. Nowa oferta zabezpieczeń punktów końcowych zwiększa bezpieczeństwo komputerów komercyjnych już uznanych za najbezpieczniejsze w branży. Jest to możliwe dzięki nowym funkcjom weryfikacji zabezpieczeń i dodatkowym zabezpieczeniom zaszytym pod systemem operacyjnym.
ProSupport Suite dla komputerów PC maksymalizuje wydajność i czas pracy dzięki nowym funkcjom, które dostosowują wsparcie IT do indywidualnych potrzeb. Według niedawnego badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Consulting, 70% firm planuje w ciągu najbliższego roku zwiększyć inwestycje w zdalnych pracowników. Dzięki ProSupport Suite dla komputerów PC menedżerowie IT mogą dziś dostosowywać i automatyzować wsparcie świadczone pracownikom oraz optymalizować ich komputery.
ZOBACZ: Pandora Papers. O co chodzi w aferze? Miliarderzy i politycy ukrywali podatki
Nowe funkcjonalności obejmują:
- · Personalizowane narzędzia do zarządzania IT: nowe funkcje zarządzania katalogiem aktualizacji i wdrażania czynią ProSupport Suite pierwszą usługą wsparcia technicznego, która zapewnia menedżerom IT możliwość automatycznego i zdalnego aktualizowania systemu BIOS, sterowników, oprogramowania typu firmware i aplikacji Dell, a także dostosowywania sposobu grupowania aktualizacji i zarządzania nimi.
- · Najważniejsze, indywidualne informacje dotyczące zasobu komputerów PC w jednym miejscu: po raz pierwszy menedżerowie IT mogą sprawdzić kondycję, wrażenia z użytkowania aplikacji i wskaźniki bezpieczeństwa wszystkich komputerów Dell w organizacji. Wskaźniki te można potem wykorzystać do śledzenia trendów wydajności, a także, w razie potrzeby, podejmować na ich podstawie natychmiastowe działania. A to wszystko zdalnie, korzystając z szytych na miarę zaleceń i metryk użytkowania dostarczanych przez bazujące na sztucznej inteligencji usługi wsparcia od Dell Technologies.
- · Spersonalizowane, zdalne procesy robocze: korzystając z personalizowanego mechanizmu reguł do definiowania i organizowania zdalnych procesów roboczych w skali, menedżerowie IT mogą również określić, kto otrzymuje aktualizacje automatycznie i w jaki sposób przebiega zarządzanie aktualizacjami.
- · Funkcje ProSupport są dostępne dla partnerów handlowych i ich klientów: w ramach pakietu ProSupport Suite dla komputerów PC partnerzy handlowi mogą korzystać z całego zakresu wsparcia, narzędzi i portalu opartego na sztucznej inteligencji. Dzięki temu mogą przeglądać i zarządzać pomocą techniczną dla wielu organizacji za pomocą SupportAssist w TechDirect i mają także możliwość wykorzystywania wiedzy specjalistycznej Dell Technologies do rozwiązywania problemów klientów, czy to indywidualnie, czy w ramach wszystkich zasobów.
– Rola działów IT jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Choć pierwotna misja dbania o wydajność pracowników i sprawność systemów pozostaje ta sama, to powiązane operacje stały się o wiele bardziej skomplikowane, zwłaszcza w obliczu stale rosnącej ilości danych i operacji na brzegu infrastruktury. Nasze usługi IT tworzymy w oparciu o sztuczną inteligencję przy uwzględnieniu przyszłych potrzeb klientów. ProSupport pomoże liderom IT patrzeć w przyszłość i podejmować proaktywne działania, jednocześnie zapewniając pracownikom na całym świecie możliwość kontynuowania współpracy i wprowadzania innowacji bez zakłóceń – podsumował Doug Schmitt, prezes działu usług w Dell Technologies.
Najbezpieczniejsze w branży, inteligentne portfolio komercyjnych komputerów PC
Nagłe przejście na pracę zdalną, zwiększone wykorzystywanie aplikacji w chmurze oraz nowe sposoby zaspokajania potrzeb pracowników w zakresie wydajności spowodowały powstanie niespotykanych wcześniej zagrożeń w punktach końcowych. Każda firma jest dziś potencjalnym celem ataków, niezależnie od lokalizacji, branży czy wielkości, zwłaszcza, że zagrożenia są coraz bardziej wyrafinowane i czasami trudne do wykrycia. Najnowsze dane wskazują, że 44% organizacji doświadczyło przynajmniej jednego ataku na urządzenia lub BIOS w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Aby strategia bezpieczeństwa w punktach końcowych była skuteczna, musi ona uwzględniać całą powierzchnię ataku, w tym sprzęt i oprogramowanie typu firmware w powiązanym łańcuchu dostaw.
Portfolio zabezpieczeń Dell Trusted Devices chroni komercyjne komputery PC w całym łańcuchu dostaw i cyklu życia urządzenia. Ten kompleksowy pakiet rozwiązań zabezpieczających dla systemów operacyjnych, zlokalizowanych zarówno pod, jak i nad OS, wykorzystuje inteligencję i pomaga firmom zapobiegać zagrożeniom, wykrywać je i reagować na nie. Jest to możliwe dzięki skróceniu średniego czasu wykrycia (MTTD) i średniego czasu rozwiązania problemów (MTTR).