Fani i gracze CS:GO sięgają po kubełek 1337! Co to oznacza? [ZDJĘCIA]

2019-09-05 2:11 ŁT
KFC
Autor: materiały prasowe

Fani CS:GO nie opuszczają Twitcha – rozpoczęły się najważniejsze zawody tego półrocza: StarLadder Major Berlin 2019. Już od tygodnia najlepsi z najlepszych walczą o duże pieniądze, uznanie i prestiż. Ale, ale.. tym razem wśród wygranych są też wierni fani bacznie followujący niezwykłe rozgrywki. Dlaczego? Otóż KFC włączył się celebration mode i jako oficjalny sponsor polskiej transmisji przygotował spektakularną serię – Kubełek Gamera 1337.

Gamerzy z całego świata, w tym jeden Polak, spotkali się na dwa tygodnie w stolicy Niemiec, aby od piątku (23 sierpnia) rywalizować o milion dolarów w ramach drugiego w tym roku turnieju CS:GO – StarLadder Major Berlin 2019. Polscy miłośnicy gry, dzięki transmisji najlepszych polskich influencerów gamingowych, takich jak Izak czy Saju, mogą na żywo śledzić topowe rozgrywki na Twitchu.

ZOBACZ TEŻ: Egzotyczne smaki na wyciągnięcie ręki? Powracają 4 Smaki Świata w KFC

A fanów nie brakuje...
W ciągu ostatniego roku „Polish Gamers Observatory” zanotowało 5 proc. wzrost liczby graczy PC w Polsce. Jak pokazują wyniki badania, ponad połowa z nas gra by się odstresować i zrelaksować. A jak już gramy, to systematycznie, przynajmniej kilka razy w tygodniu! Mając to na względzie, KFC wyszło z limitowaną ofertą skierowaną właśnie do polskich gamerów i ich followersów. Swoje doznania ze śledzenia rozgrywek najlepszych z najlepszych można teraz urozmaicić wyjątkowym mixem 1 nóżki, 3 stripsów, potrójnych frytek i 7 hot wingsów - czytamy w komunikacie prasowym.

KFC wspiera StarLadder Major Berlin 2019 nie tylko sponsorując polską transmisję na platformie, ale także dołączając do swojej oferty wypełniony największymi przysmakami „Kubełek Gamera 1337”. Nieprzypadkowo w nazwie oferty użyto liczby 1337 – jak wszyscy gracze wiedzą, 1337 oznacza elitę i właśnie tak KFC chce, żebyśmy się czuli w tym ekscytującym dla świata gier czasie. Nowość, której promocja ogranicza się jedynie do akcji gamingowych na Twitchu, dostępna jest od 28 sierpnia jedynie w dostawie.

- KFC w Polsce - w ramach akcji #GameOnKFC - od dawna integruje markę z gamingiem. W związku z tym oczywiście nie mogło zabraknąć naszego logo przy okazji rozgrywek w randze Major. Współpracujemy z najlepszymi gamingowymi influencerami, którzy nie tylko promują nasze produkty na wizji, ale też przygotowują związane z marką aktywacje na czatach Twitch’a. Twitch to dla KFC bardzo ważna platforma, tak samo jak jej użytkownicy. Stąd właśnie decyzja o docenieniu polskich graczy i stworzeniu limitowanej oferty z myślą właśnie o nich – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Apreciation Manager w KFC.

Najnowsze