Gala Mobile Trends Awards odbyła się 4 marca 2021. Nagroda została przyznana przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Do końcowego sukcesu przyczyniły się również głosy internautów. W rywalizacji o nagrodę Mobile Trends Awards 2020 mógł wziąć udział każdy twórca projektów mobilnych, zrealizowanych przez polskie firmy lub polskie oddziały firm zagranicznych.
Dawid Rożek, założyciel ZEN.com komentuje: „Ta nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie. Chcę, żeby kupujący i sprzedający w e-commerce doświadczali zen, czyli spokoju ducha wynikającego z faktu, że ktoś ich wspiera i czuwa nad ich transakcjami zakupowymi. Wierzę, że płatności powinny być jak proste jak oddychanie. Dlatego nasza marka dostarcza wartość, którą można streścić w określeniu "zero effort non-bank", czyli w skrócie ZEN, a więc prostotę i rozwiązania bez „zawiłości i ukrytych treści” dla klienta końcowego. Stworzyliśmy pakiet rozwiązań, który obejmuje niedostępne nigdzie indziej korzyści oraz kompleksową ochronę, a to wszystko z zapewnieniem niskich kosztów i doskonałego doświadczenia użytkownika.”
Huawei piąty rok z rzędu z nagrodą Superbrands za siłę marki
ZEN.com to firma fintech, oferująca klientom – zarówno biznesowym, jak i indywidualnym – aplikację, będącą strażnikiem w poruszaniu się po wirtualnym świecie pieniędzy. Oferuje usługi dedykowane potrzebom klientów, takie jak: ochronę zakupów w ramach pakietu ZEN Care, bezpłatne przedłużenie gwarancji o rok na zakupione produkty, natychmiastowy cashback, konto wielowalutowe z zerową prowizją, czy gwarancję zero chargeback dla klientów biznesowych. Poprzez bogaty wachlarz usług ZEN wspiera rozwój biznesów i pomaga firmom skutecznie rozwijać się na rynkach międzynarodowych.
Partnerem strategicznym ZEN.com jest Mastercard. Firma współpracuje z fintechem nie tylko w obszarze płatności, ale także zapewnia kompleksowe wsparcie, obejmujące technologiczny i biznesowy know-how, wsparcie ekspertów w zakresie rozwoju produktu i marketingu, jak również dostęp do partnerów Mastercard w Polsce i za granicą.
— „Bardzo się cieszę z sukcesu ZEN i gratuluję całemu zespołowi firmy. Jesteśmy z ZEN od samego początku, pomagając rozwijać produkt, wspieraliśmy wejście ZEN.com na rynek. Ze swojej strony oferujemy technologię, know-how, doświadczenie i globalną skalę działania, zaś ZEN kreatywność i zwinność charakterystyczną dla fintechów. Wierzymy, że taka kompleksowa współpraca między dużymi firmami a start‑upami ma wielki potencjał tworzenia innowacji w obszarze cyfrowych płatności, zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców. Od początku wierzyliśmy w ten projekt. Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy i międzynarodowy rozwój ZEN - komentuje Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.