Proces wyłaniania laureatów Superbrands podzielony jest na dwa etapy. Pierwszy to szeroko zakrojone badanie konsumentów, które jest jednym z największych tego typu w Polsce. Na drugim etapie głosuje Rada Marek Superbrands, złożona z ekspertów z dziedzin brandingu, strategii, badań, marketingu, PR i reklamy. Połączone wyniki z obu etapów składają się na ostateczny werdykt. Dzięki tegorocznej nagrodzie, Huawei nieprzerwanie od 2016 roku należy do prestiżowego klubu Superbrands, skupiającego najsilniejsze marki.
Fitify, popularna aplikacja do ćwiczeń w domu, dostępna na Huawei Watch GT 2 Pro
- Dziękujemy za wyróżnienie, szczególnie, że otrzymujemy je dzięki głosom konsumentów i wybitnych ekspertów branży marketingowej. Takie uznanie jest zawsze najwyższą nagrodą – powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital, CMO w Huawei CBG Polska.
Konkurs Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki w 80 krajach i prezentuje historie ich sukcesów – w Polsce konkurs prowadzony jest od 14 lat. Tytuł otrzymują marki, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie i osiągnęły mistrzostwo w kluczowych obszarach funkcjonowania.
Huawei jest jednym z największych na świecie producentów elektroniki konsumenckiej i jednym z wiodących dostawców infrastruktury telekomunikacyjnej. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu Huawei na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom w Polsce i na całym świecie.