- Z satysfakcją witamy Hisense w rodzinie partnerów Nerazzurrich. W Hisense znaleźliśmy taką samą dbałość o innowacyjność i dążenie do doskonałości. To są cechy, które wyróżniają nasz klub. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca doprowadzi do nowych ważnych celów dla obu marek - powiedział Alessandro Antonello, dyrektor generalny Interu.
Partnerstwo z Inter Mediolanem to ważny krok w strategii marketingowej marki Hisense, która od lat konsekwentnie inwestuje w sport. Oprócz widoczności Hisense na stadionie klubu, Inter będzie wykorzystywał produkty marki podczas meczów domowych na stadionie. Marka będzie promowana na bocznych panelach LED, na dużym ekranie, w pokojach gościnnych stadionu, siedzibie klubu i w centrum szkoleniowym. Lokowanie produktu nie ograniczy się wyłącznie do telewizorów i projektorów, ale skupi się również na rozwiązaniach AGD, takich jak piekarniki, kuchenki mikrofalowe, lodówki czy chłodziarki na wino.
- Rozpoczyna się ważna współpraca między Hisense i Interem, która nie będzie ograniczała się tylko do widoczności marki na stadionie, ale przyniesie firmie znaczące możliwości integracji. Wybór ten był rozważany od dawna i wynika ze wspólnych wartości oraz znalezienia sprawnej organizacji w zespole Nerazzurrich. Dla Hisense jest to początek długiej przygody, która doprowadzi do rozwoju nowych projektów w nadchodzących latach, które będą stanowić ważny krok w kierunku wspólnej przyszłości - podkreślał Gianluca Di Pietro, dyrektor generalny Hisense Włochy.
Partnerstwo w klubem Inter Mediolan jest kolejnym dowodem zaangażowania marki w sport. Hisense działa nie tylko globalnie, sponsorując Mistrzostwa Świata czy Mistrzostwa Europy, ale również lokalnie, o czym świadczy właśnie sponsoring klubu Inter Mediolan czy Paris Saint-Germain.