Niezwykłe zdjęcia autorstwa Marka Sobkiewicza zostały zrealizowane w ramach kampanii słuchawek RP-HTX90 Panasonic. - Sesja zdjęciowa zapowiada wspaniałą współpracę z artystką, która zaprasza do swojego wyjątkowego, muzycznego świata – powiedziała Klara Ufnalewska, PR Manager Panasonic w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Poza magicznymi zdjęciami na profilu marki Panasonic na YouTubie można zobaczyć film z przebiegu spotkania artystki i rozmowy o karierze muzycznej oraz punktach wspólnych z firmą Panasonic - czytamy w komunikacie firmy.
ZOBACZ TEŻ: Dramat Kingi Rusin. Opublikowała w sieci wstydliwe zdjęcie i ujawniła więcej niż powinna [FOTO]
Bezprzewodowe, nauszne słuchawki Panasonic RP-HTX90 to połączenie klasycznej stylistyki z najnowszą technologią audio. Funkcja redukcji szumów pozwala w pełni zanurzyć się w muzyce. Eleganckie, ponadczasowe wzornictwo oraz kolorystyka sprawiają, że słuchawki stanowią doskonałe dopełnienie stylu każdego wielbiciela dobrej muzyki.
Pełna klasy i elegancji twórczość Justyny Steczkowskiej, ambasadorki Panasonic w Polsce, a także jej przekonania oparte na wnikliwej obserwacji świata, wpisują się idealnie w strategię marki opartą na haśle „A Better Life. A Better World”. – Uważam, że na świecie zaczyna być coraz więcej szlachetnych intencji – wyznaje Justyna Steczkowska odnosząc się do hasła przewodniego marki Panasonic.