Wykreślanka dla całej rodziny
Nowa gra Reinera Knizi „Criss Cross” ma dwa poziomy trudności, które pozwolą dostosować ją do wieku i umiejętności graczy. W wersji podstawowej sprawdzi się podczas rodzinnych rozgrywek, bo dzięki prostym zasadom można w nią grać zarówno z dziećmi, jak i z seniorami. Dla graczy, którzy lubią intelektualne wyzwania jest dostępny zaawansowany wariant, a dla ceniących sobie samodzielne zmagania przy planszy gra posiada tryb rozgrywki dla jednego gracza.
W grze „Criss Cross” każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej.„Criss Cross” to gra przeznaczona dla osób powyżej 7. roku życia. Pozwala na doskonałą zabawę w gronie do 6 osób. Pudełko zawiera 2 kostki z symbolami gry, 6 ołówków i 2 bloczki z arkuszami gry. Grę można kupić w przedsprzedaży na www.egmont.pl w cenie 34,99.
Nie przegap okazji. Oferują grę za darmo. Już niedługo
Kto okaże się najfajniejszą kaczką na plaży?
Gra Johannesa Krennera „Kaczki” to gratka dla fanów gier taktycznych i osób lubiących podejmować ryzyko. Gra trwa 5 rund. Gracze zagrywają karty tak, aby uzyskać jak najwięcej punktów zwycięstwa. Pierwszy gracz, który pozbędzie się wszystkich kart z ręki, zgarnia dużo punktów. Jednak ten, kto jest na tyle odważny i sprytny, by zanurkować i zaskoczyć innych graczy, może zdobyć dodatkowe punkty. Grę wygrywa gracz, który zbierze ich najwięcej. To właśnie on zostaje najfajniejszą kaczką na plaży!
Gra „Kaczki” w wersji podstawowej przeznaczona jest dla 3-5 graczy, natomiast można grać w nią również w duecie. Wariant „Dwie Kaczki” zakłada rozgrywkę w towarzystwie Kaczego Ducha, który wskazuje, kto rządzi na plaży. Rekomendowany wiek graczy to 8 lat i więcej. Pudełko zawiera 69 kart kaczek, 5 kart ręczników oraz 5 kart kół ratunkowych. Grę można kupić w przedsprzedaży na www.egmont.pl w cenie 34,99.
Karciane wersje bestsellerów i gry rodzinne
Egmont rozpoczął wydawanie „Gier do plecaka” w 2019 roku. W ramach serii ukazały się dotychczas karciane wersje bestsellerowych gier planszowych, takich jak „Ubongo”, „Pędzące żółwie” czy „Łap za słówka” i zupełnie nowe, emocjonujące gry dla całej rodziny: „Szybkie bańki” i „Lato z komarami”. W serii ukazała się też gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązująca do najpopularniejszej polskiej serii komiksowej o słowiańskich wojach. ”Gry do plecaka” mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi czy do szkoły. Po marcowych premierach, w ramach serii będzie dostępnych aż osiem tytułów.
Pole, las, woda, wieś… nadszedł czas – miotło nieś!
Przygody Kajka i Kokosza w wersji karcianej to frajda nie tylko dla fanów komiksu. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latkow, jak i starszych graczy. By pokonać rywali, wystarczy wykorzystać siłę swoich postaci. Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych. Autorem gry jest Reiner Knizia.
Karciany wyścig do sałaty
Gracze zagrywają karty, starając się przemieścić swoje żółwie jak najbliżej pysznej sałaty. Do końca gry nie wiadomo, którymi żółwiami grają przeciwnicy, co zapewnia wyśmienitą zabawę. Nowe karciane zasady spodobają się wszystkim fanom „Pędzących żółwi”.
Karciana wersja przebojowej gry
Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty. Kto najszybciej ułoży swoją łamigłówkę, woła „Ubongo”! i zdobywa punkty.
Wytęż umysł, popuść wodze fantazji i łap za słówka!
„Łap za słówka” to karciana wersja wesołej gry słownej pod tym samym tytułem. Ta karcianka świetnie sprawdzi się zarówno podczas imprez ze znajomymi, jak i na wyjazdach integracyjnych czy spotkaniach rodzinnych.
Wyślij komary na wakacje!
Niech kąpią się w Bałtyku lub zbierają grzyby, aby tylko nie bzyczały już nad uchem. Gracze zagrywają karty na wspólny stos, pozbywając się komarów z ręki. Muszą decydować jaką kartę zagrać i kiedy spasować, by na koniec rundy mieć jak najmniej karnych punktów. Gra toczy się w szybkim tempie, a jednym sprytnym ruchem można zaskoczyć swoich rywali.
Błyskawiczna gra imprezowa!
Która bańka jest największa… A których baniek jest najmniej? Podążaj za kolorem baniek, przeskakując wzrokiem z karty na kartę. Kto najszybciej zorientuje się, którą kartę zaklepać, zdobywa punkty. Każda runda, to nowe ekscytujące zadanie.