W oświadczeniu Samsung poinformował, że przygotowanie urządzeń zastępczych potrwa około dwóch tygodni. Informacje o wycofaniu produktu pojawiły się kilka tygodni po wypuszczeniu na rynek przez Samsunga swego nowego flagowego smartfonu.
Zobacz także: Apple podał datę premiery iPhone'a 7
Niektórzy klienci skarżyli się, że podczas ładowania ich telefony zapaliły się lub eksplodowały. Samsung potwierdził 35 takich przypadków oraz poinformował, że powodem były wadliwe baterie.
- Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni - podaje w komunikacie Samsung Polska.
Firma sprzedała dotychczas ponad milion smartfonów Galaxy Note 7. Wcześniej w piątek informacje o planowanym wycofaniu smartfonów podała południowokoreańska agencja prasowa Yonhap.
Źródło: PAP/Business Insider