Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu.
Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj.
– Każda z naszych gier ma główny temat, wokół którego skupiają się wymiar kreatywny i zaplecze technologiczne. W The Medium skupiamy się na perspektywie i percepcji. Kiedy zmienia się perspektywa, odkrywamy że wszystko co postrzegamy jest bardziej złożone i skomplikowane, niż nam się wydawało – mówi Piotr Babieno. Szczegóły umowy podpisanej wczoraj pomiędzy Bloober Team a Microsoft objęte są klauzulą poufności.
The Medium, które pojawi się na konsole nowej generacji Xbox X i komputery PC w okresie świątecznym 2020, to trzymający w napięciu horror psychologiczny, którego motywem przewodnim są różne punkty widzenia. Gracze będą mogli wcielić się w Mariannę – medium żyjące w dwóch światach: fizycznym i duchowym. Jako medium mogące zajrzeć do każdego z tych światów, gracze będą mieli możliwość rozszerzenia swojej perspektywy i odkrycia, że nie istnieje jedna, absolutna prawda o tym co widzą inni, bo wszystko może być postrzegane z różnej perspektywy.
ZOBACZ TEŻ: Składki ZUS w dobie koronawirusa. Tarcza antykryzysowa
Za ścieżkę dźwiękową do gry odpowiada Akira Yamaoka, autor muzyki m.in. do Silent Hill i Arkadiusz Reikowski z Bloober Team. Współpracują nad podwójną ścieżką dźwiękową, która stwarza niezwykłą atmosferę w obu przedstawionych światach.
– Współpraca z legendarnym Akirą Yamaoką, którego kompozycje pomogły stworzyć niezapomniany klimat Silent Hill, to prawdziwe spełnienie marzeń. Fascynuje nas wiele gier nad którymi pracował. Cieszymy się, że The Medium będzie kolejną z nich – dodaje Babieno.
ZOBACZ TEŻ: Pit 2020. Jaka kara za zwłokę przy rozliczaniu?