Możliwość płacenia kartą bezpośrednio przy odbiorze zamówienia w domu z RTV EURO AGD

2020-02-07 5:57 ŁT
Mastercard
Autor: MATERIAŁY PRASOWE Mastercard

RTV EURO AGD wyposażyło swoich techników-dostawców w terminale płatnicze, dzięki czemu klienci mogą płacić bezgotówkowo bezpośrednio przy odbiorze dużego sprzętu dostarczanego do domu. Korzystanie z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności kartą przy dostawie jest już możliwe w całym kraju. Jednym z partnerów technologicznych projektu jest Mastercard.

- Tym, co wyróżnia RTV EURO AGD na rynku, jest rozbudowany pakiet usług i udogodnień dla klientów, który stale rozszerzamy. Terminale płatnicze w naszych dostawach wprowadzaliśmy już w ubiegłym roku i od początku zainteresowanie klientów było ogromne, więc systematycznie rozszerzaliśmy tę usługę na cały kraj. Płatności bezgotówkowe coraz bardziej się popularyzują. Według ostatnich danych NBP Polacy mają już ponad 42 mln kart płatniczych, więc chcieliśmy odpowiedzieć na ten trend i umożliwić klientom wybór dogodnej dla nich metody płatności kartą lub gotówką przy odbiorze sprzętu – wyjaśnia Cezary Wiśniewski, dyrektor sprzedaży produktów finansowych w RTV EURO AGD.

ZOBACZ TAKŻE: Tak zmieniała się popularna aplikacja Google Maps w ciągu 15 lat [ZDJĘCIA]

Popularność zakupów internetowych niezmiennie rośnie, co potwierdza najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie Mastercard. Zgodnie z jego wynikami już 68 proc. polskich konsumentów robi zakupy online, a przynajmniej raz w tygodniu realizuje je 37 proc. z nich. Kupowanie w sieci ankietowani cenią za wygodę (77 proc.), oszczędność czasu (70 proc.) i dostępność w dowolnym miejscu i o dowolnej porze (68 proc.). Jednocześnie elektronika i sprzęt AGD należą do najpopularniejszych kategorii zakupowych w ecommerce. RTV EURO AGD, wyposażając techników-dostawców w terminale i umożliwiając płatności bezgotówkowe przy dostawie sprzętu do domu, odpowiada na potrzeby rosnącej grupy klientów ery cyfrowej. Jest to pierwszy detalista z branży elektroniki użytkowej, który wprowadził takie rozwiązanie na polskim rynku - czytamy w komunikacie prasowym.

SPRAWDŹ TEŻ: The Heart i Mastercard uruchomili spółkę Digital Gateways do otwierania kont online

- Współcześni konsumenci chętnie korzystają z zakupów online lub mobilnych, ale są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. Oczekują wygodnej i szybkiej obsługi w każdym kanale sprzedaży. A te właśnie korzyści zapewniają im płatności kartą, zarówno te realizowane online, jak i za pomocą terminala płatniczego – powiedziała Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.

Dla Polaków karta jest już preferowaną formą płatności, po którą sięgają chętniej niż po gotówkę. Co więcej, tę ostatnią coraz rzadziej noszą w portfelu. Według najnowszych danych NBP wartość transakcji kartą w III kw. 2019 r. wyniosła 208,6 mld zł i była o ponad 12 proc. wyższa niż rok wcześniej.